Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minymon toppahaalari, apua! (ov)

Vierailija
08.11.2008 |

Haluaisin tilata kyseisen yksivärisen toppahaalarin, mutta mietityttää koko. Voisiko joku ystävällinen mitata olkapäästä lahkeeseen olevan mitan joko 86cm tai 92cm haalarista jos sellainen sattuisi kotoa löytymään.

Suuret kiitokset etukäteen!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olka-lahje mitta on 81 cm. Meidän tyttö on nyt 3v ja ostin haalarin viime vuoden vaihteessa eli oli silloin 2v2kk. Silloin oli sopiva, isompi olisi ollut liian iso. Nyt vielä mahtuu päälle tai voi pitää, pian jaa lahkeista lyhyiksi. Tytöllä on ehkä pidemmät jalat kuin selkä esim. suomalaisissa merkeissä jalat jäävät lyhyiksi.

Niin ja pituutta on nyt noin 94 cm ja 14 kg.

Niin ja on siis viime vuoden malli ja tilattu Tinyonesta. Tyytyväinen olen ollut. Kangas kyllä kulunut olkapään kohdalta ilmeisesti auton vöistä.

Vierailija
22/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä näyttikin olevan. Mä olin katsellut vain sieltä Minymo kohtien takaa ja siellä ei taas ollut niin noita haalareita, mutta sitten kun menikin sieltä ulkovaatteet kohdan takaa, niin jopas rupesi löytymään! Tuolla saa olla tarkkana, että löytää kaikki paikat, että missä niitä vaatteita on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli pieni kokoaan. Oli tällainen vaunuun sopiva puku. Ehkä 68 olisi ollut oikeampi mitta Samaan aikaan sopi 62 cm Reimatec.

Vierailija
24/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä näyttikin olevan. Mä olin katsonut vain sieltä merkin Minymo takaa ja sieltä ei löytynyt noita - piti siis mennä tuolta ulkovaattet osiosta, että esim. musta löytyi. Tarkkana saa olla, että löytyy nuo vaatteet.

Ja mitä tuolle pienen haalarin ostajalle sanoisin, niin sanoisin, että osta 62.

Vierailija
25/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Melba. Itse vielä mietin kun olettettavasti puvun ei tarvitse mahtua kuin kolmisen kuukautta. Onko tuon merkin puvut kuitenkin niin pieniä, että kannattaa ottaa koko 62?

Vierailija
26/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ollaan kakkoskämpällä ja meidän 92 haalarin mitta on 85! Meillä siis tosi iso 92 haalari verrattuna tuohon toisen 92 haalariin, eli meidän 92 on lähempänä sen toisen 98 haalaria. Muistuttelen, että meillä viime vuoden mallistoa. Se 86 on ruskea mintulla hupulla ja tää 92 on ruskea kirkkaanpunaisella hupulla. Mut ei kai tuon toisenkaan 92 ollut tämän vuoden mallistosta?

En osaa sanoa koosta mitään noissa vauvahaalareissa, mutta 56 on kokona niin pieni, että meni esim. omalle esikoiselleni noin viikon tai kaksi. Lisäksi kun vauva ei kuitenkaan liiku, ei reilusta koosta ole haittaa ja se helpottaa pukemista kyllä, kun ei ole liian nafti puku. Selkämitta on se ratkaisevin kyllä ainakin meidän perheessä ollut eli kun on pitkäselkäiset pojat, niin haalarit on pakko olla reiluja - sen sijaan takki + housut yhdistelmät menee kokoa pienempiä.

Vierailija
27/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko saada siitä 92 kokoisesta niska-haara mitan?

t: Myös kyseistä haalaria miettinyt

Vierailija
28/28 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ollaan täällä vielä haalarin lähettyvillä. Niska-haaramitta sieltä paikasta mistä huppu lähtee on noin 55.