Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada vanha elämä takaisin?

08.12.2007 |

Meillä tilanne lyhykäisyydessään tämä:

Muutimme uudelle paikkakunnalla reilu vuosi sitten, mies aloitti samalla uuden haastavan työn, joka vaatii myös paljon matkustamista. Minä olen itsekseni neljän lapsemme kanssa eikä minkään näköistä tukiverkostoa ole.

Ystäviä minulla on jo muutama täällä, joita tapaan viikottain.

Kuitenkin olen jotenkin yksinäinen ja huomaan että elämän ilo on alkanut katoamaan.

En kuitenkaan ole ollenkaan varma, että haluaisin palata vanhoille seuduille tms. Miehen reissutyökään ei sinällään haittaa, vaikka se voimia viekin. En millään tiedä mitä haluaisin muuttaa, mutta elämäniloni haluaisin takaisin.

Onko kellään ollut tämmöisiä ristiriitaisia tunteita ja epätietoisuutta?

Olen nyt muutamat päivät itkenyt, mutten osaa kertoa mikä minulla on.

Olen kai yksinäinen ja voimaton, en vain osaa myöntää sitä???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että sun muuttostressi on tullut vähän viiveellä... ehkä ekaan vuoteen piti panostaa, ja nyt sitten nousee pintaan väsymys jne. ??? Oot ollut aika aktiivinen, jos sulla nyt jo on muutama ystävä joita voit tavata noinkin usein. Sopeutumiseen isommassa muutossa menee aina aikaa, varsinkin jos miehen työkuviotkin muuttuivat kovasti samaan syssyyn. Nuo tunnelmat muuton jälkeen menee aaltomaisesti, niin että välillä on kaikki ok ja elämä maistuu ja sitten tulee tympeä vaihe, kunnes siitä taas nousee. (Itsekin oon paljon muuttanut, joten ainakin omista reaktioista voisin vaikka piirtää kaavion... :))

Viestisi perusteella koittaisin vaan saada levättyä vähän tavallista enemmän ja odottelisin muutaman kuukauden, josko tilanne tasaantuisi.

Voimia ja nauti niistä uusista ystävistä! Usein ihmiset ei ihan noin nopeasti löydä omankaltaista seuraa uudella paikkakunnalla...

Vierailija
2/2 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet saanut ystäviä joita voit tavata noin usein. Itse olen asunut täällä jo kohta pari vuotta ja yhtään sellaista hyvää kaveria en ole saanut joka soittelis välillä kahville tai muuta. Oon ollu tosi yksinäinen ja varsinkin nyt kun olen jäänyt työpaikalta pois äitiyslomalle en tapaa ketään senkään vertaa....

Autaskohan sua jos aloittaisit jonkun uuden harrastuksen? Itselläni on vähän tuonut elämään kiinnostavuutta se että olen aloittanut kurssin avoimessa yliopistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla