Sitä tuntee ettei ole minkään arvoinen ihmisenä
Kun mies ei edes yritä löytää tähän mun hammasasiaan ratkaisua. Vaan käskee odottamaan julkisen puolen aikoja jotka menee syksylle.
Kommentit (33)
Mikäs hammasasia sinulla on, ratkaistaanpa
Niin ja jos annat ihmisarvosi miehen määriteltäväksi niin sama luovuttaa heti kättelyssä
Vierailija kirjoitti:
Niin ja jos annat ihmisarvosi miehen määriteltäväksi niin sama luovuttaa heti kättelyssä
Proteesit teossa. Hampaat pois suusta.
Mitä varten miehen pitäisi löytää ratkaisut sun hammasongelmaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, ja mikä on ongelma? Syö sosekeittoa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten miehen pitäisi löytää ratkaisut sun hammasongelmaasi?
Sitä varten, kun meillä on yhteiset tulot ja rahat ja hän ei kuitenkaan hyväksy ratkaisujani. Olen monisairas ja heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, ja mikä on ongelma? Syö sosekeittoa?
Puhuminen on vaikeaa eikä tietenkään kehtaa missään käydä.
Ja mikä on se sun ratkaisu, jota mies ei hyväksy?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on se sun ratkaisu, jota mies ei hyväksy?
Yksityisellä proteesien teko.
Sinä oot aikuinen ihminen ihan ite vastuussa asioistas, ei miehesi.
Miksi olet antanut päätäntävaltaa elämästäsi toiselle? Oma raha on ihan perusasia nykyaikana. Sellainen josta ei tarvitse tehdä tiliä toiselle. Hämmentäviä tälläiset, sitten itketään kun toinen alistaa.
Oma pankkitili kuin olisi jo!
Pari ratkaisuehdotusta tähän, ja soveltuvin osin muunkin vastaavaan pulmaan:
1. Kootkaa ryhmä hammasvaivaisia esim. 5-10 henkilöä, ja pyytäkää hammaslääkäriltä paljousalennusta/hankkikaa kaikille tekarit (saa tehdä samalla muotilla) ryhmäalennuksella, esim. 20%.
2. Tarjoa könttäsummaa pimeänä tiskin alta, ei kuitteja, takuuta eikä käyntitietoja. Konjakkipullo kylkiäisenä. (Kokeile myös ajokorttitterveysarkastukseen)
3. Tee hammaslääkärin kanssa joku vaihto-ja varaosadiili win-win periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet antanut päätäntävaltaa elämästäsi toiselle? Oma raha on ihan perusasia nykyaikana. Sellainen josta ei tarvitse tehdä tiliä toiselle. Hämmentäviä tälläiset, sitten itketään kun toinen alistaa.
Oma pankkitili kuin olisi jo!
On minulla oma pankkitili, mutta työni on sidottu mieheen. En ole saanut mitään muuta työtä vaikka olen vuosikymmeniä hakenut.
Otat siis rahat sieltä omalta pankkitililtäsi ja hankit proteesisi mistä ikinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
SUOMESSA TAPETAA JOKA PÄIVÄ JOKU IHANASTI KOSKA OSUU KOHDALLE!!! PUUKKO KORVAN ALAPUOLETA SISÄÄN JA NOPEA VETO KESKIKOHTAA.
Useimmiten taitaa mies tappaa naisen ihan kuristamalla.
Julkisella puolella on tämä prosessi aloitettu. Mutta heinäkuun ovat lomalla, elokuu on täynnä. Vasta syyskuussa sain ajan. Sieltä peruivat kesäkuun ajan. Miehen mielestä, kun proteesit tulevat näin halvemmaksi ja se prosessi on tuolla aloitettu, niin ei voi enää vaihtaa.ap
Nyt ei ole kyseessä miehen hampaat vaan sinun. Sinä päätät, ja "miehen mielestä" saa jäädä ihan omaan arvoonsa.
Äh. Et sitten yhtään parempaan provoon tänään pystynyt?
Kuulehan Ammattivalittaja. Pari päivää sitten julistit, että sinä maksat proteesisi tietenkin itse.
Se tarkoittaa, että ukolla ei ole asiaan minkäänlaista sananvaltaa, kun ei rahallisesti osallistu. Lopeta siis ruikutus ja ryhdy toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan Ammattivalittaja. Pari päivää sitten julistit, että sinä maksat proteesisi tietenkin itse.
Se tarkoittaa, että ukolla ei ole asiaan minkäänlaista sananvaltaa, kun ei rahallisesti osallistu. Lopeta siis ruikutus ja ryhdy toimeen.
Niin, täytyy sitten yrittää tehdä niin.
Minä kustantaisin kullalleni säihkyvän hymyn, ja muutakin jos haluaisi.