Iida Ketola ja Renne Korppila: ei koskaan lapsia
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013091617496436_vi.shtml
Jutun mukaan Rennelle tehty sterilisaatio. Ekös hällä kuitenkin ole lapsi/lapsia
ex-vaimonsa kanssa? Miten mahtaa uusperheellä mennä...? Ja tuleekohan iida
vielä joskus toisiin aatoksiin?
Kommentit (101)
Se tässä on hyvä, että sterilisaatio tehtiin Rennelle, joka on vuosia sitten jo päättänyt ettei lapsia halua. Ja Iida joka on nuorempi, voi vielä tarvittaessa rauhassa muuttaa mieltään vuosien kuluessa.
Itse olen erittäin älykäs sekä pitkä ja jopa kaunis. Myös mieheni on keskivertoa älykkäämpi. Meille on sanottu, että geenimme menevät hukkaan kun emme halua lapsia. Lämminsydämisiä olemme myös, toisin kuin näkyy olevan tämän palstan suvaitsemattomat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:38"]
Tämä lapsentekojuttu on ihan jokaisen oma asia, tosin nämä eivät sitä sellaisena pitäneet.
Lukekaa noiden julkisia twittereitä ja kuunnelkaa muita juttuja, hohhoijaa.
[/quote]
Vakka on kantensa valinnut.
Twiiteissä Veitola vei niitä kuin litran mittaa. Eikä ne höntit edes tajunneet sitä.
Ehkä se on parempikin, ettei tuo pariskunta tee lapsia. Varsinaisia Ankeuttajia - tuovat kylmän paikalle ja imevät ihmisistä kaiken ilon.
On näistä kommenteista päätellen tainnut useammallakin mammalla valua äly pihalle jälkeisten mukana... :D
Tai sitten vain v*tuttaa että tuli tehtyä väärä päätös elämässä eikä niistä kakaroista pääse eroon ennen kuin 18 vuoden päästä. Mutta älkää huoliko, kyllä se vapaus teillekin koittaa! :D
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 11:17"]
Kyllä minun elämääni ainakin vaikuttaisi huomattavasti (negatiivisesti), jos lapseni eivät tekisi lapsia enkä näin ollen pääsisi koskaan kokemaan isovanhemmuutta! Eli olet kyllä väärässä tuosta, että lapsettomuuspäätös koskisi vain sitä, joka sen päätöksen tekee.[/quote]
Sehän on sun ongelmasi, jos sun lapsesi ei(vät) halua lisääntyä. Jokainen päättää omasta kropastaan itse.
Äärettömän itsekästä haluta lapsia tai lapsenlapsia.
[/quote]
En väittänytkään, että se olisi tai pitäisi olla ongelma yhtään kenellekään. Korjasin vain tuota vastausta, jossa joku sanoi, että lapsettomuuspäätös ei vaikuta kenenkään toisen elämään. Kyllä ihmisellä on lupa surra myös sitä, ettei saa lapsenlapsia ja takuulla sellainen asia vaikuttaa elämään paljonkin.
On jokaisen oma asia tekeekö tai haluaako lapsia vai ei.
Silti on todella lapsellista ja junttimaista kirjoitella julkisesti lapsista tuohon tyyliin.
Varmaan olisivat voineet mennä hotelliin, jossa lapsia ei ole.
En minäkään aina jaksa muiden lasten touhottamista, en aina omienkaan :) Ei kaikkien tarvitse lapsista pitääkkään, tosin on outoa miksi lapset herättävät noin voimakkaita tunteita.
Toki jos jokun lapsi käyttäytyy todella huonosti siitä voi asiallisesti vanhemmalle huomauttaa.
Mä en kyllä pysty millään lailla kunnioittamaan ihmisiä, jotka puhuvat lapsista tuohon sävyyn. Onneksi mun ei tarvitse tätä pariskuntaa tuntea.
Suomalaiset kuolevat vielä sukupuuttoon viivästettyään lastentekoa ja sterilaation takia. Jos lapsia tehdään niin korkeintaan 2 mutta afrikkalais ja arabiperheissä lapsia on noin 4-12 joten ei liene vaikeaa arvata tulevaisuuden "suomalaisia"?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 14:18"]
Suomalaiset kuolevat vielä sukupuuttoon viivästettyään lastentekoa ja sterilaation takia. Jos lapsia tehdään niin korkeintaan 2 mutta afrikkalais ja arabiperheissä lapsia on noin 4-12 joten ei liene vaikeaa arvata tulevaisuuden "suomalaisia"?
[/quote]
Miksi on tärkeää, mitä uskontoa tulevaisuuden suomalaiset harjoittavat?
Ei aavistustakaan, keitä nää ihmiset on. Ja vaikka oliskin, niin mitä väliä, hankkivatko lapsia vai ei?
En vastaa tähän lasten hankkimiseen mitään. Suurin ihmettelyn aiheeni on, että tänään katsoin sattumoisin ohjelman: Kaksi julkkista ja yhdet häät!
Ensinnäkin ihmettelin että KETÄ OVAT NÄMÄ IIDA KETOLA JA RENNE KORPPILA??? Ja pitäis olla ns. julkkiksia. Ei ainakaan minulle. Google auttoi. Seuraan jonkin verran asioita ympärilläni, tosin en tämmöisiä "tähtösiä" ja ohjelmaa missä tämä Renne on. Niitä en ole koskaan katsonut! BBstä juuri puhumattakaan, ovat ainakin lapsellisia ohjelmia sekä BB että Viidakon tähtöset, itseään täynnä olevia tai julkisuutta hakevia kimmoja ja poikasia. Ne ovat hömppää hakevien ohjelmia.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:20"]
En vastaa tähän lasten hankkimiseen mitään. Suurin ihmettelyn aiheeni on, että tänään katsoin sattumoisin ohjelman: Kaksi julkkista ja yhdet häät!
Ensinnäkin ihmettelin että KETÄ OVAT NÄMÄ IIDA KETOLA JA RENNE KORPPILA??? Ja pitäis olla ns. julkkiksia. Ei ainakaan minulle. Google auttoi. Seuraan jonkin verran asioita ympärilläni, tosin en tämmöisiä "tähtösiä" ja ohjelmaa missä tämä Renne on. Niitä en ole koskaan katsonut! BBstä juuri puhumattakaan, ovat ainakin lapsellisia ohjelmia sekä BB että Viidakon tähtöset, itseään täynnä olevia tai julkisuutta hakevia kimmoja ja poikasia. Ne ovat hömppää hakevien ohjelmia.
[/quote]
Kyllähän tämän takia kannatti kaivaa ja nostaa ikivanha ketju; kertoakseen ettei tiedä, ketä se koskee....
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 05:56"]
Onko tuo finninaamakuva muokattu vai ihan oikea?? Herranjumala jos oikea! Melko pelottavan näkönen. Tuo akka on kyllä typerin jakorasia ikinä. Bb:ssäki anto sille yhelle lappalaisjuntille joka yö vaikka jätkä ei ees puhunu tai kattonu siihen päinkään päivisin :D. Nolo muija. Junttiskiniukosta en ees sano mitään, on tainnu rasia löytää kantensa.
[/quote]
Iida taitaa tykätä junteista lappalaisista.
Taas ovat otsikoissa. Eroavat erilaisten arvomaailmojen takia...
Aina kun joku nainen, joka on ennen ollut vela, hankkii lapsia, niin uskottavuus jotenkin lässähtää.
Jaa, tämäkö oli lopulta eron syy? Iida haluaakin lapsen. Eikä Renne voi saada.
Siinä on mahdoton yhtälö, ellei x = ero.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tämäkö oli lopulta eron syy? Iida haluaakin lapsen. Eikä Renne voi saada.
Siinä on mahdoton yhtälö, ellei x = ero.
Sellaiset selittelyt arvomaailmojen erilaisuudesta ym. mutta tuohan siellä on takana. Todella tylsä ratkaisu Iidalta, olikin loppujen lopuksi konservatiivinen ja tylsä tyyppi.
Kuulin huhun et Iida olisi raskaana. Pitääkö paikkansa?
Ei se Iida nyt tullutkaan toisiin aatoksiin!! Apua, onko siis tosiaan olemassa ihmisiä, joilla on muitakin syitä elää kuin lastenteko? Mitä se kertoo minusta joka olen poksautellut lapsia parikymppisestä alkaen ja se on ainut mitä osaan?
valottakaa nyt vähän, mitä siellä twitterissä on ollut! Itse löysin nopealla selauksella vain muutaman iidan jutun, jossa valittaa kun taas joku luuli että on raskaana ja söi niin paljon että joku luulee varmaan että on raskaana :D