Iida Ketola ja Renne Korppila: ei koskaan lapsia
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013091617496436_vi.shtml
Jutun mukaan Rennelle tehty sterilisaatio. Ekös hällä kuitenkin ole lapsi/lapsia
ex-vaimonsa kanssa? Miten mahtaa uusperheellä mennä...? Ja tuleekohan iida
vielä joskus toisiin aatoksiin?
Kommentit (101)
Hyvä päätös.Josko te lisääntymisautomaatti-mammat tekisitte samoin?
Jotkut ovat vain niin epätoivoisina sen julkisuuden perään. Ei kai nyt ihan tosissaan ketään voi tuon luokan "uutinen" kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:40"]
[/quote]
Miksi ei oikeasti puhuta lisääntymisen mielekkyydestä? Kaikki joiden pelit ja vehkeet toimivat, voivat lisääntyä kuin kanit, vaikka ei olisi minkäänlaisia taloudellisia ja henkisiä eväitä?
V-käyrä nousee ja usein...teevee veronmaksaja
Katsos, iidakin kirjoittelee tänne. Mitä sekin luulee olevansa, tyrkky, lapsia vihaava tampio, joka seurustelee lappilaisen typerän skinin kanssa. Go fuck yourself.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:13"]
Twiiteissä Veitola vei niitä kuin litran mittaa. Eikä ne höntit edes tajunneet sitä.
[/quote]
Mitkä twiitit, mikä juttu tää on?
Kaikkien ei pidäkään lisääntyä. Tämä pari onneks tajunnu sen itsekin.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:13"]
Twiiteissä Veitola vei niitä kuin litran mittaa. Eikä ne höntit edes tajunneet sitä.
Ehkä se on parempikin, ettei tuo pariskunta tee lapsia. Varsinaisia Ankeuttajia - tuovat kylmän paikalle ja imevät ihmisistä kaiken ilon.
[/quote]
Mäkin luin ne twiitit ja ihmettelin, että eikö ne tosiaan tajunneet selvää vittuilua. Eivät tajunneet :)
twiiteissä oli sovinistista ja typerää läppää.
They are just little wankers, so who cares
Minua jutussa kiinnosti paljon enemmän se, että Iida on alkanut treenaamaan tosissaan. Tähtösissä sain hänestä sellaisen plössähtäneen tissinroikottaja-vaikutelman. Tuossa kuvassa näyttää jo paljon ryhdikkäämmältä ja raikkaammalta.
Mua ei jotenkin jaksa kiinnostaa kenenkään lisääntymiset mutta näin kuntoremontin aloittaneena on kiva nähdä että ainakin Iidassa sen vaikutukset näkyvät selvästi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 00:17"]
Minua jutussa kiinnosti paljon enemmän se, että Iida on alkanut treenaamaan tosissaan. Tähtösissä sain hänestä sellaisen plössähtäneen tissinroikottaja-vaikutelman. Tuossa kuvassa näyttää jo paljon ryhdikkäämmältä ja raikkaammalta.
Mua ei jotenkin jaksa kiinnostaa kenenkään lisääntymiset mutta näin kuntoremontin aloittaneena on kiva nähdä että ainakin Iidassa sen vaikutukset näkyvät selvästi.
[/quote]
ja rennessa kasvuhormonit. Stupid wanker racist
Ei ole lapsia aiemmin, tuskin Renne saisi edes niitä tehtyä kuuriensa jälkeen (jos ei olisi sterilisaatioita).
Mutta mitäs tuossa? Saahan sitä kait itse päättää, haluaako lapsia, vai ei. Parempi varmaan muutenkin, etteivät nuo lisäänny.
Juu, tietysti saavat itse päättää... :) Lähinnä halusinkin tiedon siitä, että onko Rennellä lapsia entuudestaan, koska jostain mulle oli jäänyt sellainen mielikuva, että on, eikä googlettamalla löytynyt tietoa. Mutta onneksi av on maailman paras tietotoimisto! :)
kiitos! T. Ap
Harmi, kun heidän vanhempansa eivät ole tehneet samaa valintaa aikanaan: https://twitter.com/RenneKorppila/status/359758620323356674
Heidän kohdallaan pidän tätä päätöstä palveluksena ympäröivälle yhteiskunnalle!
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 03:45"]
Heidän kohdallaan pidän tätä päätöstä palveluksena ympäröivälle yhteiskunnalle!
[/quote]
Älykästä.
Muka hauskoja idiootteja. Juntti lapista ja typerä blondi.