Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko vauvakuume ikinä?

Vierailija
08.12.2007 |

Tuleeko koskaan tunne että nyt riittää. Lapset -04 ja -06, vauvakuume nostaa päätään.. onko tässä mitään järkeä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kaivannutkaan takaisin vauva-aikaan samalla tavalla kuin ennen.

Vierailija
22/26 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun viiden lapsen kokemuksella.

Onneksi on jo lapsenlapsia niin saa heitä helliä.

Tänäänkin tulee pojan lapset yökylään.

Itse tein iltatähtikuopukseni 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan jos haluaa menestyä kunnolla myös urallaan.

Olen itse 4-lapsisesta perheestä, joten tiedän myös asiasta jotakin.

24

Vierailija
24/26 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kaipaan tunnetta, että syli on nyt täynnä. En kaipaa uraa itselleni työssä. Kerran täällä vaan eletään, miksei eläisi sitten suurinpiirtein niin kuin haluaa. Miten pärjää rahallisesti monen lapsen kanssa, puhutaan 4 tai 5 lapsesta. 3 menee varmaan suht samoilla menoilla kuin kaksikin,

ap

Vierailija
25/26 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kaks lasta, -04 ja -06. toisen lapsen syntymän jälkeen ei ole vauvakuumetta ollut, ja jos tulee niin taon järkeä päähäni, lisää lapsia ei meille tule. :D

Vierailija
26/26 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11. lasta odottelen ja tiedän tämän olevan viimeinen, sillä mies ei suostu enää useampaan:( Itse tekisin vielä ainakin yhden;)

Niin ja mulla on ikääkin jo yli 40v. joten en tiedä missä vaiheessa tuo ikä sitten tulisi vastaan? Vielä ainakin raskauduin ihan yhtä helposti kun aina ennenkin...Ehkä sitten kun alkaa olla lastenlapsia niin vois tuo oma vauvakuume helpottaa edes hiukan...saa nähdä helpottaako sittenkään!:)

t. omaa vauvaa ja niitä tulevaisuuden lapsenlapsia odotteleva , ikuinen vauvakuumeilija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä