Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni ollut kenties sinun luona viimeyön?

Vierailija
08.12.2007 |

lähti eilen baariin eikä ole sen jälkeen kuulunut mikä näkynyt. Yleensä tulee kotiin viimeistään 4 aikaan. Hänen nimensä on Pasi ja on tumma. Onko ollut luonasi? Jonkun akan mukaan on aivan varmasti lähtenyt. En jaksa olla edes huolissani kun olen niin varma että on jossain jonkun naisen luona. Mutta jos ei olekkaan niin mistä voisin kysyä? Soittavatko sairaalasta avokille jos on sinne joutunut

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko tilanne normaali vai ootko lähdössä vai mitä ihmettä? ei semmoset miehet voi muuttua, vaikka kuinka väittää.. eikä ainakaan semmonen suhde parantua.

Vierailija
2/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti eilen kiukuspäissään baariin joten oletan että on tarkoituksella etsinyt jonkun naisen sieltä. Ei kyllä ennen ole pettänyt mutta oli eilen niin vihainen ettei olisi mikään ihme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto on hajonnut sinne. Pah, en usko sanaakaan. Tuskin viestiä laittaisi jos noin olisi oikeasti käynyt. Soittaisi. Taidan pakata ukon kamat ja viskaan ne tohon pihalle. Harmi vain, tein eilen positiivisen raskaustestin vaikka käytän pillereitä. Mies väitti että olen tarkoituksella jättänyt pillerit syömättä ja lähti vetämään. Vaikken todellakaan ole jättänyt ainuttakaan ottamatta. Abortti pitää t

Vierailija
4/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teillä on ongelmana? mikä niitä miehiäkin vaivaa, jotain typeriä pikkupoikia, vaikka pikkupojillakin on sentäään tunteet, toisin kun nykyajan pettäjillä.

Vierailija
5/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa mitään viestiin. Abortti pitää kuulemma tehdä kun häntä olen noin kusettanut. Siinäs pettää sitten vain ja makselee elatusmaksuja. Aborttia en ole tekemässä, olkoon vihainen vain, minä en ole tehnyt mitään väärää

Vierailija
6/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsekin vähän käsivällisempi, ettei miehelle iske paniikki, että joutuu monsterin kanssa yhteen lapsen vuoksi.

Vierailija
7/7 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hällä tapana rymytä baareissa, niin tuskimpa sitä harrastusta jättää väliin vaikka kuinka monta tenavaa tulisi. Pihalle vaan ja antaa ukon miettiä mitä elämältä haluaa.. Hyvällä tuurilla tulee järkiinsä ennen vauvan syntymää, mutta pistät kyllä ryömimään takaisin. Voimia:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan