Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette koskaan ulkoile

Vierailija
21.10.2013 |

Vietättekö todella kaiken aikanne sisällä? Oletteko jotain olmeja joiden iho ei koskaan koe auringon säteitä? Ettekö koskaan hikoile tai hengästy? Jaksatteko kävellä yli kilometrin jos on pakko? Entä käyvätkö lapsenne koskaan ulkona?

Eräs sukulaiseni on tuollainen, mutta hän sentään työnsi aikoinaan lapsensa ovesta ulos. Hänen ihonsa on kalmanvalkoinen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:22"]

Te jotka liikutte vain kuntosalilla: onko oikeasti järkeä ajaa autolla sisätiloihin esim. juoksemaan juoksumatolla? Joo, arvaan että te teette jotain paljon fiksumpaa kuin juoksette juoksumatolla, mutta onko se ekologista ja maalaisjärjen mukaista?

[/quote]

Enpä ole huomannut kenenkään meidän salille tulevan vain juoksemaan juoksumatolla.  Ja aika moni tulee pidemmän matkan päästä.

Vierailija
42/53 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen, jonka mielestä on neuroottisuutta, jos pitää joka päivä päästä ulos. En ole myöskään pystynyt selittämään hänelle, miksi ulkoilma olisi sisäilmaa parempaa. Ja liikunnastakaan ei ole mitään hyötyä, kun ei se edes laihduta. Eikä hän edes ole palstamamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ulkoilu on? Riittääkö että tekee puutarhahommia joskus ja  sopivalla ilmalla kun on lämmin, mutta ei liian kuuma, istuu puutarhassa nauttimassa auringosta ja kukista? Talvella ulkona olo on lähinnä kärsimystä. Enkä tykkää lenkkeillä, ei mitään järkeä kulkea ympäriinsä vaikka ei ole menossa minnekään. Lapset kyllä ovat kyllä ulkona, yksin tai isänsä kanssa, isänsä on tälläinen "ulkoilija" ei auta minua puutarhahommissa kuin pakon edessä. 

Jaksan kyllä kävellä jos on pakko, mutta kieltämättä kunto on huono, ja helposti hengästyy ja hikoilee kun jotain tekee.

Vierailija
44/53 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ulkoilen vain kesäisin. Tällä viikolla olen ensimmäistä kertaa ulkoillut sitten elokuun. Oikeasti juuri mietin, kävinkö talvella ollenkaan ulkoilemassa ja en muistanut että olisin käynyt. Kävelen autolla ja ehkä autolta kauppaan tmv sisälle, en muuta. Kerran kävelin kauppaan (n. 300 metriä)

Kunto on hyvä, jaksan matolla hölkätä kilometritolkulla. En ole mitenkään erityisen kalpea, ihan saman värinen sitä talvella olisi naama käy ulkona tai ei kun ei siellä aurinkoa näy.

Lapsia ei ole ja jos olisi niin ehkä ulkoilisin satunnaisesti tai sitten en.

Vierailija
45/53 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketun helpiosti ja käyn kesäisin rannalla hieman makaamassa jotta kaikki luulevat minua reippaaksi ulkoilmaihmiseksi vaikka ulkoilu ei kiinnosta, kotona on hyvä.

Vierailija
46/53 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olmeja ollaan. Luonnollisesti ei jakseta kävellä kilsaa.

Ihan jees.

Vierailija
47/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilukelit alkaa olla viimeisen päälle kunnossa taas talven jälkeen,  huippu ulkoliikuntamuoto on frisbeegolf. jonka parissa tulee äkkiä askeleita ja hyvää liikuntaa lähes huomaamatta, kun on niin kivaa!

Vierailija
48/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ulkoilla jos on paska sää. Miksi pitäisi mennä räntåän ja pakkaseen? Mulla on muuten tosi vähän flunssia kun en mene tahallani palelluttamaan itteäni. Kesällä sitten tykkään olla ulkona, paitsi helteellä. Inhoan hellettä. En tykkää käristää itteäni uimarannalla, tai ylipäätään missään. Pystyn vielä kävelemään normaalisti ja kovaakin, jos on kiire. Harrastan tanssia, ja sitä tehdään sisätiloissa. En näytä kalpealta, enkä olmilta.

Vierailija
49/53 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ulkoile kuin kesällä pihahommissa mutten siis erikseen lähde ulkoilemaan. Kunto on loistava, treenaan kuutena päivän viikossa läheisessä kuntokeskuksessa. No joo, sinne menen pääsääntöisesti pyörällä, joskus kävelen, lasketaanko se ulkoiluksi?

No joo daiju. Ulkona oleminen on ulkoilua. Eli kyllä. Pyöräily ja kävely on ulkoilua.

Vierailija
50/53 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ite oon iha valmis ulkoiluun ja kaikkeen urheiluun mut mun äiti ei oo se vaan makaa sängyssä ja istuu sohvalla

Vierailija
51/53 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei h...tti. Täällä ihmiset kertoo kuinka ne  ulkoilee. Sitä ei kysytty!!!

Vierailija
52/53 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuulta lokakuulle dokaan frendien kans stadin puistoissa. Tulee ulkoiltua.

Vierailija
53/53 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tallinnassa, yleensä talvella ulkoilen vain kävelemällä salille 30 min suuntaansa. Mut täl viikol Suomen suurlähetystöön äänestään Pekkaa. Kova ylämäki se. Kunnon reeni. 

ei-lumisena aikana ulkoilen jatkuvasti Kadriorgis ja Reidi teel eli Suomenlahden rannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä