Lue keskustelun säännöt.
Leikkihella
07.12.2007 |
mieluummin. On kestävä ja puinen, eikös vain?
Ja kokonaiset leikkikeittiöt ovat muovia, eli jätettä?
Sitä paitsi mielikuvitus toimiin paremmin kun ei ole liian " todenmukaisia" ja yksityiskohtaisia leikkivälineitä. Ne kokonaiset leikkikeittiöt ovat mielestäni sellaisia, että niissä ei lapsen tarvitse käyttää niin paljon mielikuvitusta.
Hellaan siis päätyisin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla