Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lasten syöpäosaston sh vastailee äitiyslomalta...
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
missä sairaalassa olet työssä?
t. syöpälapsen täti
Lymfaattinen kertoo etto sairaat solut ovat lymfosyyttejä = valkosoluja ja Lymfoblastinen taas että sairaat solut ovat epäkypsiä valkosoluja... Siis tyystin sama asia!
Työpaikkaani en tahdo paljastaa... vaihtoehtoja kun on vain 5!
Parasta työssä on lapset! Lapsien hoito on antoisaa, osaavat suhtautua sairautensa " oikein" eli elävät täysillä.
Pahinta on kohdata perheiden suru lapsen sairastuessa tai kuollessa.
ap
Alue: Aihe vapaa
ap