Lue keskustelun säännöt.
Mulla on yksinäinen olo :(
07.12.2007 |
Keskiviikosta asti olen ollut yksin. Kaupassa edes ei ole tarvinnut käydä. Ikkunasta olen nähnyt ihmisiä kun ovat kulkeneet ohi. Paikallisessa olis varmaan ihmisiä mut ei tee mieli juoda. Tää on kamalaa!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta silti: kovin olen yksin. Päivästä toiseen. Viikot menee töissä, mutta viikonloput ja loma on ankeita. t. 4
Vai eikö niitä ole? Oletteko ujoja vai mikä on?
Nyt huomaan, ettei mulla ole ystäviä. Odotin näitä vapaapäiviä mutta kukaan kavereista ei ennättänyt treffeille. Jouluostoksillekkin olisi ollut mukava mennä, istua jossain kahvilassa, puhua mistä vaan ja katsella ihmisiä. Yksin en halunnut mennä. Kiitos kun olette täällä :)) ap
Etkai sinä nyt ihan yksin ole..