Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on yksinäinen olo :(

Vierailija
07.12.2007 |

Keskiviikosta asti olen ollut yksin. Kaupassa edes ei ole tarvinnut käydä. Ikkunasta olen nähnyt ihmisiä kun ovat kulkeneet ohi. Paikallisessa olis varmaan ihmisiä mut ei tee mieli juoda. Tää on kamalaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai sinä nyt ihan yksin ole..

Vierailija
2/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti: kovin olen yksin. Päivästä toiseen. Viikot menee töissä, mutta viikonloput ja loma on ankeita. t. 4

Vierailija
4/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö niitä ole? Oletteko ujoja vai mikä on?

Vierailija
5/5 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomaan, ettei mulla ole ystäviä. Odotin näitä vapaapäiviä mutta kukaan kavereista ei ennättänyt treffeille. Jouluostoksillekkin olisi ollut mukava mennä, istua jossain kahvilassa, puhua mistä vaan ja katsella ihmisiä. Yksin en halunnut mennä. Kiitos kun olette täällä :)) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi