Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suositeltakaa hyvä vitaamini raskausajaksi! entä annatteko vitamiinia myös lapsillenne (leikki-ikäisille)?

Vierailija
07.12.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai jotain muitakin A-vitamiinittomia, tuo Multitabs on tosi kallista, mutta sitä minä otan 2 tablettia aamuisin.



Leikki-ikäisille annan joko pelkästään D-vitamiinia tai sitten lasten Multitabs-imeskelytabletin, joka kyllä vaikuttaa melkoiselta lisäainepommilta, mutta maistuu hyvin lapsille.

Vierailija
2/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön minäkin, mutta vain yhden tabletin, lisäksi yhden Minisunin, jotta D-vitamiinin saanti turvattu. Ja e-epaa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin taisi olla joku raskaana-versio. Mut siinä ne keltaiset tabletit maistui aivan järkyille ja sitten piti vielä ottaa ne valkoisetkin.

Vierailija
4/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ottaa

B, C, D, E, magnesium, kalsium ja foolihappo erikseen.

Vierailija
5/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ruokavalio on monipuolista. Aina paremmin ne vitamiinit ja hivenaineet imeytyy ravinnosta kuin pillereistä.

Vierailija
6/6 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan vuoropäivin D-vitamiinia (minisun) ja Sana-solia. Jälkimmäisessä on a-vitamiinia aika reilusti, joten siksi ei joka päivä. Eskarilainen on nirso, joten pakko sille on jotain antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä