Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeisin painajaisunesi!

Vierailija
07.11.2008 |

Näin unta, että kotiimme murtautui joku nuorehko mies. Menin alkertaan ja yhtäkkiä hän seisoi vieressäni ja puristi todella kovaa olkapäästäni. Pääsin karkuun, mutta hirveä hätä jäi miten miehelle ja lapselle kävi. Heräsin, kun lapsi huitaisi yölampun alas pöydältä omassa huoneessaan. Sydän hakkasi pitkään enkä oikein saanut unta enää loppuyöstä neljän jälkeen. Kahdeksalta töihin.... ZZZZZZZ.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin autosta kotipihassa ja suljin autonovet. Juuri kun olin lähdössä sisälle auto rupesi liikkumaan taaksepäin. Ajattelin että unohdin käsijarrun. Mutta auto tuli tasamaalle ja jatkoi edelleen vierimistään takaperin, kiihdytti vauhtia, päästeli menemään peruuttaen pihasta ulos, kääntyi tienpäässä oikealle ja sinne se painoi perä edellä kylänraittia näkymättömiiin. Ajattelin että VITTU nyt se on tuolla jossain ojassa, millä me TÄMÄ maksetaan?!

Ps. Rahatilanne on HIEMAN tiukka.

Vierailija
2/3 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tosi sekavaa unta, josta en muista oikein muuta kuin että isäni sai sydänkohtauksen tms., ja vietiin ambulanssihelikopterilla sairaalaan. Tiesin jo siinä vaiheessa kun isääni nostettiin helikopteriin, että näin isän silloin viimeisen kerran, ja se tuntui todella, todella ahdistavalta. :( Tuo uni juonsi juurensa todennäköisesti siitä, että olin juuri eilen saanut tietää erään sukulaisen kuolleen sydänkohtauksen seurauksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin nimittäin autoaiheinen. Olimme autossa, minä, mieheni (ja ehkä jonkun hänen kaverinsa) sekä tyttäremme, ja ajoimme jostain tiessä olevasta isosta töyssystä, jonka piti olla ihan tuttu ja turvallinen, todella kovaa, niin että auto hyppäsi pitkän matkaa töyssyn jälkeen. Kuului paha rusahdus ja auto pysähtyi, ja joku meistä totesi, että "No se oli siinä sitten" - tarkoittaen autoa... Ja meillä ihan samoin rahatilanne tiukka tällä hetkellä, eikä mitenkään olisi varaa menettää tuota ainoaa autoa.

Mä näen aika paljon painajaisia... :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän