Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehellä lerpahtaa?

Vierailija
07.12.2007 |

Kertokaa minulle, mikä on syynä siihen, että miehen erektio hiipuu kesken yhdynnän. Ensimmäisenä tulee tietenkin mieleen, että mies ei olekaan enää niin kiihottunut, mutta onko tämä yksi ja ainoa selitys..?

Miesystäväni joutuu melkein aina kesken yhdyntäämme hakemaan uudelleen vauhtia, kun kulli lerpahtaa kesken kaiken. Eli runkkaamaan kädellään uudelleen kovaksi tai pyytämään minulta suihinottoa.

Olemme suhteellisen uusi pari (seurusteltu alle puoli vuotta) ja näin on ollut koko seurustelumme ajan. Ensin ajattelin, että johtuu jännittämisestä, mutta ei kai nyt sentään enää.

Tämä haittaa minua siksi, että kun olen itse innostumassa niin mieheltä loppuu latinki. Lisäksi täytyy yrittää tulla itse aika nopeasti, ettei homma hyydy kesken.

Onneksi tämä lerpahtaminen ei kuitenkaan ole koskaan estänyt miestä laukeamasta, eli hän pääsee loppuun, vaikka matkalla vähän kangertelisikin. Minua tämä kuitenkin hieman haittaa juuri yllä mainituista syistä. Mikä siis neuvoksi..?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten miehelläsi on joku isompi ongelma johon en miehenä osaa edes vastata.

Onko asiasta keskusteltu? Pitäisikö hakea ammatti apua?

Vierailija
2/32 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

touhu kovin kauan niin näin voi toki käydä. Tai sitten hän keskittyy niin täysin sinuun että unohtaa itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et yksinkertaisesti kiihota miestäsi tarpeeksi

jos nainen kiihottava niin seisoo vielä aktin jälkeenkin kuin rautakanki

Vierailija
4/32 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että yhdyntä ei tunnu miltään ja seisokki lakkaa sen vuoksi

Vierailija
5/32 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti jättäisi lasten hankintaa väliin sen takia.

Mies

Vierailija
6/32 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa näin.

Vierailija
7/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä vastaukset kirjoitettu aivan tosissaan? Eli olen siis löysä tai epäkiihottava. Ovatko nämä todellakin pääsyitä miehen erektioon?

Tuo edellinen kysymys oli varmaankin ihan asiallinen; ehkä nainteja todellakin on liian usein (=joka päivä). Mies kuitenkin haluaa päivittäin yhdyntää, ehkä pitäisi jotenkin yrittää " myydä" hänelle kertojen harventamista, niin latinki säilyisi paremmin

-Ap-

Vierailija
8/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei tosiaan saa riittävää kiihoitusta henkisesti ja visuaalisesti. Jos minulla olisi taipumista lerpahtamiseen, niin se lerpahtaisi tilanteessa, jossa nainen suostuu seksiin miestä miellyttääkseen, mutta nainen ei varsinaisesti ole seksissä mukana (rumasti sanottuna nainen lahnailee). Itse yritän tuossa tilanteessa tulla mahdollisimman nopeasti ja saada homman ohi, joku varmaan lerpahtaa.

JiiKoo

Vierailija
9/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lerpahduksen aiheuttaa joskus hankala asento, jos lihakset väsyy tms. eikä malta vaihtaa asentoa ajoissa.

Muutenkin mies on aika epäherkkä (löysyyttä en tunnusta, mutta tietysti 14 vuoden yhdessäolo kuluttaa ainakin uutuudenviehätystä...), ja pitkässä panossa lerpahduksia tulee joskus. Jos jaksaa ja voi panostaa seksiin (uudet tilanteet, kamera, lelut), tulee joskus nopeastikin. Mutta aina ei ole mahdollisuutta (lapset...) ja huonokin pano on parempi kuin ei panoa ollenkaan ;).

Vierailija
10/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa luultavasti liian harvoin, niin että pitää runkata.

Sitten kun suokin kiinnostaa, niin kassit onkin tyhjät.

Vierailija
11/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten kun suokin kiinnostaa, niin kassit onkin tyhjät.

Vierailija
12/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu runkkaamaan liikaa, eli panoväli on liian harva miehestä.

Vierailija
13/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käy purkamassa omia epäonnistumisiaan ja traumojaan täällä viattomien niskaan. Varmaan joku saa tyydytystä siitä, että käy haukkumassa täällä jotakuta löysäksi.

Vierailija
14/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan totta että jos on tosi märkää ja löysähkö värkki tai pienempi meisseli/normaali niin jos esim on tottunut siihen runkkauksen puristukseen niin sitä ei todellakaan saa pillusta. Joten siinä helposti lerpahtaa kun ei olekkaan sitä tuttua puristusta. sanoohan sen järkikin ettei se kyrpä jaksa seistä jos ei ole mitään kitkaa? vai seisooko teillä jos heiluttelette 5minuuttia seisovaa kalua ilmassa. Ei muutakun käyttämään lihaksia ja vaihtakaa asentoa. Kokemuksesta voin sanoa että nainen päällä on huonoin asento tämmösissä tilanteissa ja takaapäin toimii parhaiten varsinkin niin että naisen jalat on yhdessä että sitä puristusta tulee.. Lisättäköön viellä että meikäläisellä oli erään naisen kanssa täysin samoja ongelmia kun ei ollut pitkään aikaan harrastanut seksiä ja nainen oli tosi väljä. En tuntenut ollenkaan munaani hänen sisällä. Sitten kun nainen vaihtu tiukempaan meinaan laueta alle 30sekunnin.

Vierailija
15/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin paljon siinä ei kitkaa ole, ellei nyt ilmavirran aiheuttamaa lasketa.

Toisilla miehillä lerpahtaa herkemmin kuin toisilla. Olen joskus kokenut lerpahtelevia kaluja yhden illan suhteissa tai kun mies alkoholin tai amfetamiinin vaikutuksen alaisena. Joskus myös on miehellä jännityksestä mennyt veltoksi (jonkun suhteen alkuaikoina). Myöhemmin korjaantunut.

Vierailija
16/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kovin paljon siinä ei kitkaa ole, ellei nyt ilmavirran aiheuttamaa lasketa.

Toisilla miehillä lerpahtaa herkemmin kuin toisilla. Olen joskus kokenut lerpahtelevia kaluja yhden illan suhteissa tai kun mies alkoholin tai amfetamiinin vaikutuksen alaisena. Joskus myös on miehellä jännityksestä mennyt veltoksi (jonkun suhteen alkuaikoina). Myöhemmin korjaantunut.

Joo tottakai seisoo jos kiihottuu mutta ei sekään loputtomiin kestä ellei jotain tapahdu..

En nyt oikein tajua miksi naiset yrittää etsiä vikaa miehestä vaikka vika on voi olla kummassa vain.. Tapauksia on monenlaisia ja minä kerroin omista kokemuksista ja siitä miten paljon pillu ja kitka vaikuttaa siihen.. Miehillä on myös eroja siinä miten herkkä meisseli on.

Vierailija
17/32 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kyse esim jostain sairaudesta ja myöskin lääkkeillä voidaan hiukan tilannetta parantaa

Vierailija
18/32 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jännittää.

Miehellä muita naisia.

Miehellä huono kunto ja kova tupakoimaan.

Vierailija
19/32 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle mies yleensä kertoo, jos on lerpahtanut kesken, et se on ollut niin lähellä laukeamista, eikä ole vielä halunnut/" uskaltanut" laueta, niin on kylmentänyt ajatuksia ja hilejentänyt tahtia... En sitten tiedä pitkääkö paikkansa. Sun kannattaa ottaa kissa pöydälle ja jutella asiasta ja miettiä yhdessä mistä johtuu.

Vierailija
20/32 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan. Typerimpiä vastauksia sinun kysymyksiisi ovat pieni kulli tai väljä pillu.

Mun mieheni on sanonut usein, että ihanan tiukka pillu, mutta siitä huolimatta on joskus saattanut lerpahtaa.

Useimmiten se on johtunut siitä, että miehellä on meinannut tulla sadasosasekunnissa ja sitten on himmailtu menoa vähän väliä. Lopulta hi,,ailu on aiheuttanut sen, ettei meinaa tulla millään ja lopulta homma menee " ähinäksi ja puhinaksi" eli laukeamisen väkisin vääntämiseksi. Siinä touhussa saattaa ajan kanssa hyvin lerpahtaa.

Saman ilmiön olen joskus kokenut naisenakin: Ensin meinaa laueta heti ja kun ei ole antanut " vielä" tulla, niin sitten onkin vaikea saada.