Lue keskustelun säännöt.
Muita joilla on/tulossa Vaajatalo?
09.03.2006 |
Meillä alkaa rakentaminen ensi elokuussa. Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut Vaajataloista? Tähän asti olemme olleet erittäin tyytyväisiä palveluun jos vertaa muihin talovalmistajiin joiden kanssa myös käytiin neuvotteluja. Esim. Jukka-taloilta emme koskaan saaneet edes tarjousta vaikka peräänkin soittelin. Ilmeisesti sitä firmaa ei raha kiinnostanutkaan... Muutenkin olen siitä kuullut vain huonoja uutisia. Miten ovat sujuneet Vaajatlojen asennukset yms? Meillä talo asennetaan vesikatto valmiuteen (olikohan se nyt oikea sanonta...). Eli ulkoapäin valmiin näköinen. Nurkkalaudat pitää itse laittaa. Sisältä tehdäänkni sitten kaikki itse.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta yhteydenotto Vaajatalojen Espoon edustajaan oli pienoinen pettymys. Kyselin hinta-arviota suurelementtitalosta vesikattoasennuksella. Siihen tarjoukseen sain vielä vastauksen, mutta sitten kun erehdyin kysymään, mitä sama maksaa säältä suojaan -asennuksella, myyjä vastasi tökerösti. Vastaus oli tyyliä: " Rouva hyvä. Hankkikaa ensin se tontti ja istutaan sitten alas. Tänne pk-seudulle kun on aika mahdotonta laittaa 1-tasoista taloa pienelle tontille." No, tottahan se on, että tontti ratkaisee, mutta silti emme viitsi enää asioida ko. myyjän kanssa, koska jos ei kerran viitsi vastata yksinkertaiseen hintakysymykseen, niin tuskinpa hän jaksaa jatkossakaan taloasioihimme liittyviä hommia tehdä.
Ko. myyjän asenne muuttui heti, kun kerroin, että tämä on jo meidän toinen taloprojektimme... Edellinen talomme oli Jukka-talojen suurelementtiratkaisu ja heidän firmastaan minulla on taas ihan hyvää sanottavaa. Palvelu pelasi ja tavaraa sai aina lisää, jos se pääsi loppumaan tai oli viallista. Eli taitaa olla ihan talotehtaiden paikkakuntakohtaisesta edustajasta kiinni, millaisen kuvan saa itse tuotteista... ;-)