Mitä ostaisit nettikaupasta?
Mitä yleensä ostat netistä? Mitä haluaisit ostaa, jos löytäisit kivan nettiputiikin?
...omaa nettikauppaa (monen muun lailla) tässä suunnitellaan... ;)
Kommentit (12)
kauniita lastenvaatteita, lahjatavaroita.
Tietokoneen voisin ajatella ostavani.
Sisustuskrääsää olen katsellut mutta en ole hennonnut ostaa vielä.
Tällasta aloin pohtia: Jos postikulut ovat isot, jääkö ostamatta? Ostatko helpommin " pientä" tavaraa? Pitääkö mahtua postilaatikkoon, jaksatko hakea postista?
ap
Ostaisin laadukkaita puuvillaisia pitkä- ja lyhythihaisia t-paitoja ja toppeja, joita olisi aina saatavilla neutraalit perusvärit ja lisäksi muutama sesonkiväri. Lisäksi yksinkertasia housuja, sortseja ja hameita samoissa väreissä. En kestä sitä, kun kaupoista ei saa koskaan sitä mitä haluaa vaan on aina tyydyttävä siihen, mitä siellä sattuu olemaan. Hyvän valkoisen t-paidankin perässä saa juosta kieli vyön alla. Ja haluan neutraaleja värejä enkä pelkästään kummallisia Gudrun Sjöden -virityksiä.
Tätä nykyä ostan nämä vaatteet USA:sta.
Isot postikulut/kotiinkujletusmaksut vituttavat, vaikka kuuluvat asiaan. ;) Mutta siitähän on hyvä sitten tehdä tarjous että esim. tämän viikon aikana kotiinkuljetus ilmaiseksi tms.
Vierailija:
En kestä sitä, kun kaupoista ei saa koskaan sitä mitä haluaa vaan on aina tyydyttävä siihen, mitä siellä sattuu olemaan. Hyvän valkoisen t-paidankin perässä saa juosta kieli vyön alla.
ap:kin on juossut hyvän valkoise t-paidan perässä kauppatolkulla...
joko verkkopankissa tai luottokortilla. Siinä tulee aika nopsaan takkiin, kun joutuu lunastamaan niitä lähetyksiä postista.
Ostaisin ja olen ostanutkin sellaisia lastenvaatteita, joita ei saa joka kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yleensä ostat netistä? Mitä haluaisit ostaa, jos löytäisit kivan nettiputiikin?
...omaa nettikauppaa (monen muun lailla) tässä suunnitellaan... ;)
Netistä ei kannata ostaa mitään koska siellä on vaan HUIJAREITA!
Ostan ehkä joka 2 v jotain nettikaupasta. Asun Pk seudulla ja kaikki tarvittavat kaupat löytyvät täältä.
Tai päinvastoin , olen konmarittanut jo pari v. Ostamiset ovat muutenkin vähissä, ostan pääosaksi käytettyä. Joululahjaksi sain uusia sukkia, vanhat olivat kaikki huonossa kunnossa ja sitten ostin helmikuussa silmänympäryysvoidetta.
Mutta olen myynyt n 30 pakettia tarpeetonta, mm huutiksessa.
Viikonloppuna katsoin tilitietoja ja tänä vuonna olen postittanut 30 pakettia postin automaatista.
Olisin ostanut 4 euron pihlaattaa, mutta postikulut olisivat olleet 95 euroa. En sitten ostanut.
Löytyisikö lisää ajatuksia halutuista nettikauppatuotteista?