Mitä teidän (tuntemanne) pienet pojat toivovat joululahjaksi??
Kommentit (13)
Legoja, autoja ja kirjoja toivoo meidän 5-vuotias. Samat käyvät 1,5-vuotiaalle velipojalle myös - koska isoveli on idoli :-)
Kolmevuotias haluaisi värityskirjan, legoformula-auton, pääkalloheijastimen ja autoradan. (ottaisi varmaan mielellään vastaan myös Autot-elokuvan hahmoja ja palapelejä)
Myös cars on kova sana. Kaikki rumat ukot myös mutta niistä en minä tykkää.
toivoo roska-auton, hinku-puimurin, leikki porakoneen ja Brio-junarataan pattereilla kulkevan veturin
" Oikeita" autoja, esim. DHL-rekka, Catepillar-työauto. Siis sellaisia mitä voi IRL bongata.
Meillä 3- ja 5 vuotiaat pojat. Ovat aivan innoissaan askartelusta ja odottavat innolla saavansa " sälää" jonka kanssa näperrellä.
Tyttö 2v tykkää koirista ja nukeista (eli vauvoista.)
Tatu ja Patu-kirja
Dublo-työmaakoneita
Tatu traktori-lelua
Poika 4v. 4kk
minikeittiötä, siivouskärryä, paahdinta, kahvinkeitintä. Tuon leikkipaahtimen olen jo ostanut ja keittimen ostan myös. Tuo keittiö systeemi vie niin paljon tilaa, että rakenna varmaanki itse tarvittaessa sellaisen =)
Toivovat myos ns. poikien leluja esim. spiderman radiopuhelimet, radio-ohjattavat ja rekka-autot.
Mummi jo ostikin Tomyn radio-ohjattavat, kestä ehkä paremmin vielä tämän ikäisillä.
poika sanoo, että pukki tua junaradan, bussin ja muumipappa talon.
lisäksi saa cars makerekan , cars leikkimaton ja cars pikkuautoja.
cars on nyt kova sana.
toivoo hummeriautoa, robottia, radio-ohjattavaa autoa, kattiloita ja tiskikonetta =)
jääkiekkomaalia.