Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida koskaan haluta poikalasta, koska

Vierailija
07.12.2007 |

jo pelkkä ajatuskin siitä ahdistaa, että jonain päivänä hän löytäisi tyttöystävän itselleen ja tämä tulisi olemaan hänelle tärkeämpi kuin OMA ÄITI!

Olisin varmasti kauhea anoppi, koska en pysty edes näin ajtustasolla sietämään sitä akkaa! Kummallista.

Kuitenkin aikaisemmin haaveilin, että olisi ihanaa saada myös poika, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen, että ehkä parempi jos en saakaan..

Tytöistä minulla ei ole samaaongelmaa, heidän mahdolliset tulevat poikaystävät kyllä siedän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö teidän jättää lapset hankkimatta kun tämä on aika iso ongelma.

Vierailija
2/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä vain ajattelen, että sovinko ollenkaan poikien äidiksi koska en ymmärrä lainkaan noita riehumis-pyssyleikkejä... =/

t. kohta kahden poikalapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä kumpaakin...

Vierailija
4/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pojan syntymää ajattelin että tytöt olisi jotenkin ihanampia kuin pojat. PÖH, kuinka väärässä saatoinkaan olla! ;D

Vierailija
5/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen haaveillutkin omasta pienestä pojasta, mutta tämä tuleva tyttöystävä ahdistaa minua niin paljon, etten tiedä olisinko kykeneväinen päästämään irti pojastani ja siksi koen melkeinpä järkevämpänä vaihtoehtona sen, etten koskaan poikaa saa. ap

Vierailija
6/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös noin biologisesti ajatellen ole raskasta kun huomaat joku päivä miten miehet ei vilkase enää SINUA, vaan tytärtäsi.. ;)

Mitä nyt omaa miestäni oon seurannut. Ja veljeäni -niin se suhde lapseen jos on hyvä niin äiti on miehelle AINA tärkeä! Ei kukaan järkevä ala laittamaan ihmisiä TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN!!

Vierailija
7/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa ajattelet, että olisipa tuo jo niin iso, että muuttaisi pois kotoa... Toivottavasti ainakin.

Koska jos todella ajattelet noin, sinulla on itsesi kanssa vaikeuksia. Et voi käyttää lapsia paikkaamaan rakkaudenvajettasi. Sinun kuuluu rakastaa heitä, ja toivoa heille kaikkea hyvää elämässään. Mutta jos sinua ei ole lapsena rakastettu tarpeeksi eikä hyväksytty omana itsenäsi, käytät lapsiasi tavallaan omaan terapiaasi. Se ei ole hyvä lapsille, ei tytöille eikä pojille.

Minä toivon, että lapseni löytävät heistä välittävät, rakastavat puolisot ja voisivat elää niin vailla murheita kuin suinkin.

Vierailija
8/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vävykokelas jota en voi sietää (siitä tietää vain mieheni). Kyllä aikuisten täytyy osata käyttäytyä, vaikkei toisesta pitäisikään.

Vierailija
9/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähinnä vain ajattelen, että sovinko ollenkaan poikien äidiksi koska en ymmärrä lainkaan noita riehumis-pyssyleikkejä... =/

t. kohta kahden poikalapsen äiti

Kaverien tyttölasten loputtomat prinsessarimpsuleikit lähinnä väsyttävät. Nykyään kun olen yksin liikkeelä ja näen vaikka jonkun työmaan missä on paljon työkoneita ajattelen haikeana että voi kun pojat olisivat näkemässä :). Keskimäärin pojat ovat suorempia ajatuksissaan (simppelimpejä :D?) kuin tytöt.

Ap: ajatuksiin... Minä taas ajattelen niin, että koska minulla on kaksi upeaa poikaa, joista varmasti (:D) kasvaa ihania miehiä, he valitsevat puolisoikseenkin upeat naiset. Heistä saan sitten aikuiset tyttäret. Kokemus on opettanut, että mitä vähemmän syyllistää, pakottaa ja kiristää olemaan yhteydessä, sitä mieluummin yhteyttä pidetään. Jos rakastaa, on päästettävä vapaaksi.

Vierailija
10/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin tuodaan. Saatat myös itse kasvaa henkisesti sinä aikana. Pojastasi saattaa myös tulla vaikka homoseksuaali, jolloin kyseeseen tulee poikayhstävä. Mahdollisuuksia on monia ja niistä ei kannata lapsia suunnitellessa kantaa huolta.

Valikoivaa aborttiako olit ajatellut käyttää varmistaaksesi, ettei poikaa tule?

Vierailija
11/11 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kasvata se rakastamaan VAAN sua jos kerran on noin vaikeeta!!

Ihan sairaalta kuulostat ap:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi