Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ET missään tapauksessa halua joululahjaksi? Pinotaan pahimmat lahjavinkit!

Vierailija
06.12.2007 |

Minä en halua missään nimessä:

- Kukkia

- Suklaata

- Lahjakorttia (=ostaja ei ole keksinyt mitään, vaan haluaa päästä helpolla)

- Kosmetiikkaa (tulee kuitenkin väärä tuoksu ja väärä päivävoide)

- Kirjoja (en halua lukea sitä Laila Hietamiesta vaika kaikki muut lukevat)

- Koriste-esineitä (en tykkää niistä, kaappiin joutuvat heti)

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa suklaa, josta en välitä, on Budabest-konvehdit ja niitä olen saanut joka joulu jo vuosien ajan.

Toinen vähemmän toivottu lahja on joku ruuanlaittoon tarkoitettu häveli, jolla saa aikaan vain kauhean sotkun ja tiskin. Omistan jo kaikki tarvitsemani koneet ja laitteet, ja jos joku niistä hajoaa, ostan mielummin itse uuden, jos sellaisen tarvitsen.

Vierailija
2/77 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en haluais mitään huonolaatuista halpahallikamaa, oli se sitten keittiötarvikkeita, pyyhkeitä, vaatteita tai koriste-esineitä. mieluusti ottaisin näitten tilalle samalla rahalla vaikka niitä vuohia, tai sitten ei mitään. harmittaa niin kovin lahjan antajan puolesta, kun on laittanut rahansa hukkaan.

ja ei niitä kaikkia anopin sun muiden sukulaisten keksintöjä kuulkaas vaan saa myytyä, eikä kierrätyskeskuksetkaan enää nykyään huoli ihan kaikkea. että kun vaatehuoneen ovi ei enää mene kiinni niin roskiin se tavara opn heitettävä. eikä miehen suku usko, vaikka toistakymmentä vuotta on pyydetty etteivät ostaisi meille aikuisille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö tunne mitään pistoa sydämessänne, että toimitte näin?

Vierailija
4/77 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaakin alkaa olla jo junttilaa, joten ottaisin mieluummin Karibian loman. Mutta ei... Kanaria kutsuu taas ja ilahtunutta opitää väkisin näytellä.

Vierailija
5/77 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lahjaa itsellä keksimättä, voisin ottaa vinkkejä mitä ei ainakaan... Itse en pitäisi jostain merkki-tuikkukipoista, jotka ei näytä millekään ja maksaa paljon... Hukkaan menisi.

Vierailija
6/77 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni haluaisin

-lahjakortin johonkin liikkeeseen tai kauneushoitolaan

-laatukosmetiikkaa, mieheni osaa ostaa oikeita merkkejä

-kynttilöitä ja servettejä koska niitä kuluu paljon

-tuikkukupit ym jos ovat kauniita esim iittalan. ei kuitenkaan mitään tiimarin kuppeja

-suklaa ja kukat kelpaavat aina ja kohteliaat ihmiset tuovat niitä tullessaan kyläilemään

en haluaisi

-pörrösukkia koska en käytä, ovat kuumia

-paituleita, en käytä niitäkään

-kudottuja joulukoristeita joita isoäitini ostaa srk:n myyjäisistä en välittäisi saada (esim kudottu ja täytetty joulupukki:D)

-yksittäisiä astioita tai viinilaseja ym, meillä on tietyt astiasarjat enkä halua muita koska ei kaappeihin mahdu eikä yksittäisille ole käyttöä

Vierailija
7/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyväntekeväisyysjuttuja " osta vuohi afrikkaan"

- koriste-esineitä

- joulukoristeita

Vierailija
8/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakorteista sen sijaan olen täysin päinvastaista mieltä, lahjakortit ovat tervetulleita, esim. Stockan lahjakorttia on kiva vingutella Hulluilla Päivillä.

Vierailija
9/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiötavaraa (on jo liikaakin)

hajuvettä (yleeensä väärää..)

Vierailija
10/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä käteinen menettelisi, mutta enpä tarvitse sitäkään.

Vierailija
11/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ruokavalioperhe, joten meillä menee yleensä hiukan hukkaan noi herkkukorit tai itseleivotut tuotteet. Sehän ei tietysti ole lahjanantajan vika, mutta jos valita saa, niin mielelläni en niitä ota.

Kaupoista saatavat yritysten jakamat herkkukorit sisältävät taas yleensä aina jotain tosi outoja. Kuka esimerkiksi haluaa karhun lihaa säilykkeenä? Tai miksi niissä on jotain kolme eri pulloa viinietikkaa? Meille tulee näitä yleensä 1-3/joulu. Jaan niitä yleensä naapureille.

Mausteteet ja kahvit menevät meillä myöskin hukkaan. Meillä juodaan tee teenä ja kahvi kahvina.

Kynttilä/serviettipaketit menevät kanssa vähän harakoille. Kynttilät nyt yleensä tulee poltettua, mutta me käytämme todella vähän serviettejä. Ruokailussa käytetään kankaisia ruokaliinoja ja sellaisia isoäidin tyylisiä kahvikutsuja me ei järjestetä.

Vierailija
12/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hajustettuja juttuja! Ei shampoota, ihovoiteita, kynttilöitä EI mitään!! Saan hirvittävät päänsäryt niistä ja lentävät suoraan roskiin vaikka olisivat miten kalliita. KAIKILLE olen useaan otteeseen sanonut olevani pahasti " allerginen" hajuille, mutta eivät tunnu uskovan.

- mitään muuta kuin fazerin suklaata, muu on pahaa ja menee roskiin

- joulukoristeita

- pitsiliinoja ym. itse kankaalle painettuja hörhellyksiä, niitä on jo kaapit täynnä eikä ikinä käytetä

- yöpaitaa tai vastaavia, ne hankin ihan itse

Sen sijaan ottaisin kernaasti vastaan lahjakortteja hierojalle, kosmetologille, vaatekauppoihin jne. Niitä vaan ei tunnu koskaan tulevan :(

Vierailija
13/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen, että kaikki joulupukkikuvioiset pörrösukat ja muu sellainen sesonkikama on kanssa vähän turhaa. KUka haluaa käyttää joulupukkipyjamaa juhannuksena? Entä kuka haluaa säilyttää kaapissa pyjamaa, jonka sesonki on vuodessa vain muutama viikko.

En myöskään ole ihastunut mihinkään Homer Simpson -sukkiin tai vastaaviin.

Vierailija
14/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- suklaata

- joulukoristeita

- patalappuja

- ässäarpoja

mä oon aika nipo, mitä haluan. siis en ole mikään ahne, tai että pitäisi olla jotain kallista. vaan HARMITTAA kun ihmiset ostaa sellaista mitä ei tod. tarvita ja rahat menee hukkaan! ja mulla ei ole tilaa säilyttää kaikkea turhaa... inhottaa sitten toisten antamia lahjoja myydä tai antaa eteenpäin.

Vierailija
15/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pyyhkeitä tai lakanoita juuri nyt, kun edellisetkään ei mahdu kaappiin ja ovat hyväkuntoisia. Yksivärinen pyyhe on myös aika persoonaton lahja. Enkä halua ei-apteekin kosteusvoiteita, ne vaan kuivattaa ihoa lisää.

Lapsen lahjoihin pätee vain nämä: ei liikaa lahjoja, eikä liian pieniä vaatteita. Eikä karkkia tms.

Vierailija
16/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia moni ei halua kukkia lahjaksi?

Olen aina kuvitellut, että leikkokukkakimppu on sen verran neutraali lahja, että sen voi antaa kenelle tahansa (paitsi astmaatikolle) ja siitä pääsee kätevästi eroon biojäteroskiksessa vajaan viikon kuluttua?

Mulle kelpaisi taas kukat lahjaksi milloin vain. Harva ostaa, siksi ostan itse meille aina viikonloppuna uudet kukat.

Vierailija
17/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisena joulukukat ja pandan konvehtirasiat...

Vierailija
18/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei esim. kelpaa

-suklaa

-kukat

-koriste-esineet

-lahjakortit

Vierailija
19/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lahjakorttia

-koriste-esineitä

-mitään ellei ole varma minun mausta

Vierailija
20/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaivaa joku maljakko kaapin nurkasta muutamaksi päiväksi ja viskata se taas takaisin kaappiin vuodeksi. Minusta leikokukat ovat juuri sellaista kerskakulutusta pahimmillaan. Pitkäaikaiset huonekasvit taas haluan valita itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme