Vetoan äiteihin!! Pliis kasvattakaa poikanne tunnetaitoiseksi
Nykyajan isiin ei voi luottaa ja maailman parannus jää naisten harteille. Me ollaan menetetty ja tarjolla pelkkää p ask aa mutta ehkä tyttäremme ei kärsi yhtä paljoa
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttuu oikein horiset, mee hoitoon!
Esimerkki numero yksi
Ihmisvihaaja vaatii tunnetaitoja. Juupa juu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisvihaaja vaatii tunnetaitoja. Juupa juu.
Sinä tietenkin hyväksyt kun Suomessakin suomipojat hakkaa naisia enemmän kuin missään muualla Euroopassa. Sekö ei ole ihmisvihaa?
Itseasiassa pojille olisi äärimmäisen tärkeää oppia niitä tunnetaitoja nimenomaan miehiltä. Isältä, sediltä, veljiltä, isoisältä, opettajilta jne.
Huomaan, että vaikka kuinka olen panostanut pojan tunnetaitokasvatukseen aina, niin nyt kun poika on teini-iässä, sieltä puskee vahvasti läpi ne isän/ isoisän / sedän antamat mallit ja roolit. Ja ne ei valitettavasti ole aina kovin hyviä ja terveellisiä. Esim. että iso mies ei itke = miehet ei näytä surun tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa pojille olisi äärimmäisen tärkeää oppia niitä tunnetaitoja nimenomaan miehiltä. Isältä, sediltä, veljiltä, isoisältä, opettajilta jne.
Huomaan, että vaikka kuinka olen panostanut pojan tunnetaitokasvatukseen aina, niin nyt kun poika on teini-iässä, sieltä puskee vahvasti läpi ne isän/ isoisän / sedän antamat mallit ja roolit. Ja ne ei valitettavasti ole aina kovin hyviä ja terveellisiä. Esim. että iso mies ei itke = miehet ei näytä surun tunteitaan.
No sepä se kun ne ei osaa. Poikamme opettavat omia poikiaan ja niin edelleen. Miehistä ei ole mitään apua tässäkään asiassa joten pitää pärjätä sillä mitä on
Isät, hoitakaa hommanne!!!!
Eiku...
Kerro tämä sille musulle.
Sitä saa mitä tilaa...
En tiedä millaisen isän olet itse lapsillesi valinnut, mutta kyllä meillä iskä puhuu ja halaa poikien kanssa, sekä arvostaa heidän äitiään eli minua. Siinä silmien edessä on se tärkein parisuhteen malli.
Milloin olet viimeksi käynyt auttamassa minua lapseni kanssa? Sitten kun olet tarpeeksi autellut niin voidaan käydä uudelleen keskustelua minun kasvatustyöni tavoitteista.
Vierailija kirjoitti:
Isät, hoitakaa hommanne!!!!
Eiku...
Turha pyytää metriä kun ei ole antaa kuin sentti
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi käynyt auttamassa minua lapseni kanssa? Sitten kun olet tarpeeksi autellut niin voidaan käydä uudelleen keskustelua minun kasvatustyöni tavoitteista.
Mikä se tavoite on?
Tässä kolmea rinsessaa hetken katselleena melkein kaduttaa, että kasvatin omat poikani kohtuullisen hyvin muita kohteleviksi. Se saa rinsessat kuvittelemaan että toiselle saa tehdä mitä vaan.
Pliis, kasvattakaa lapsenne sukupuolesta riippumatta. Minäminä ei pue ketään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kolmea rinsessaa hetken katselleena melkein kaduttaa, että kasvatin omat poikani kohtuullisen hyvin muita kohteleviksi. Se saa rinsessat kuvittelemaan että toiselle saa tehdä mitä vaan.
Pliis, kasvattakaa lapsenne sukupuolesta riippumatta. Minäminä ei pue ketään.
Katkera anoppi jonka joka ikinen poika valitsi huonon puolison?
Suuri osa lapsista ei saa mitään kasvatusta kun vanhempia ei näy kotona. On nimittäin tärkeää elää nauttimalla päihteitä, tekemällä töitä, lomailemalla tai opiskelemalla. Silloin lapset saavat kasvatuksen kaduilta mutta siihen ei kuulu hempeily ja tunteet muuten kuin vihan muodossa. Sellainen on Suomi nykyään ja kasvatustuloksesta syytetään kouluja ja yhteiskuntaa vaikka oikea vastuunkantaja ovat vanhemmat.
Mitä vttuu oikein horiset, mee hoitoon!