Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annat lapsesi tuoda ns. lelupaivana aanilelun paivakotiin? Oletko koskaan ajatellut, etta jos kaikki ryhman lapset tuovat niin meteli on melkomoinen!

Vierailija
05.12.2007 |

Asia nousi jälleen esille, kun lapsiryhmääni tuli lapsi aamulla lasten kosketinsoittimet mukanaan. Todella ajattelematonta vanhemmilta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut ilmaista itseäsi muutoin kuin av:lla?

Vierailija
2/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna lapsen viedä hoitoon möykkäleluja, juuri ap:n mainitsemasta syystä. Mieluiten olisin ilman niitä kotonakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään hoitoon kun kotona ei saa sillä leikkiä, pitää niin kovaa ääntä.

Vierailija
4/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan sellaista ei sattunut kertaakaan niinä vuosina kun olin lastenhoitajana.

Minusta hoitohenkilökunta voi kieltää äänilelujen tuomisen jos se katsotaan tarpeelliseksi.

Vierailija
5/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää lapselle jos lelulla leikkimistä rajoitetaan. Vanhemmat ovat vaan hyvät ja kuuntelevat itse sitä meteliä!!

Vierailija
6/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse rajoittaa lelupäivän lelua mitenkään. Jos joku antaa lapselle äänilelun, otan siitä patterit pois ja laitan takaisin kunhan lapsi osaa niitä itse pyytää.

Vierailija
7/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantien lakkauta koko lelupäivää jos siitä aiheutuu teille ja lapsille sellaista meteliä?

Tai anna kirjallisia ohjeita vanhemmille, millaisia leluja voi tuoda.

Ainahan voit myös vaihtaa alaa. On meinaan aika meluherkkä toi sun ammattisi...

Taas yksi syy lisää, miksi en laita lastani päiväkotiin.

Että meillä on ihana pph.

Vierailija
8/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kauhea möykkä ole mukavaa/hyväksi niille lapsillekaan. Tämä kommentiksi edelliselle, joka ehdotti alanvaihtoa lastenhoitajille, jotka eivät melua kestä.

Vierailija
9/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koko lelu päivä pienten ryhmässä on ihan jööttiä!

Vierailija
10/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä. Olen siis ollut töissä yli 20 lapsen ryhmässä. Lasten iät 4-6 vuotta.

Vierailija
11/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelupäivänä rikkinäisiä leluja hoitoon, pieniä tavaroita ja äänekkäitä leluja. Kaikki tuollaiset joudun laittamaan päiväksi hyllylle. Rikkinäiseen voi joku satuttaa itsensä, pienet hoitolapset voivat tukehtua nippeleihin ja nappeleihin, 4 lapsesta tulee ääntä sen verran ettei tärykalvoni kestä metelöiviä leluja. Tuokaa mitä haluatte mutta minä päätän leikitäänkö niillä :)))

Vierailija
12/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että teidän mielestä pitää tuoda lelu joka menee teidän seulasta läpi!

Hemmetti sentään! Miettikää siellä keskenänne ja opastakaa sitten vanhempia. Kiitos!

Vierailija
13/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuule lappu niille vanhemmille tai sano, että mitä on soveliasta tuoda kotiisi.. ONNEKSI lapseni on päiväkodissa.

Vierailija
14/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin pihalle? Hän kääntyi kannoillaan ja lähti . Teki seuraavana päivänä minusta valituksen johtajalle;)

Vierailija
15/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos vanhemmat ovat tyhmiä niin lapsistanne ei pidetä. Heidät kyllä hoidetaan mutta...

Vierailija
16/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat vääränlaisia.

Vierailija
17/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat eivät välttämättä tule ajatelleeksi, minkälaiset lelut ovat lapsiryhmään sopivia, jos päiväkoti ei asiasta tiedota. Meille on päiväkodista sanottu, että lelupäivänä saa tuoda oman lelun, joka on hyvä nimikoida ja jonka tulisi olla sellainen, että muutkin lapset saavat sitä katsella ja lainailla (ei siis esim. liian hieno, jonka rikkimenemistä tulee kohtuuttomasti varoa, tai liian tärkeä omistajalleen, jolloin siitä tulee megalomaaninen riita). Muita ohjeita ei ole annettu ja näitä olen noudattanut. Minusta te tekisitte päiväkodissa viisaasti, jos lähettäisitte vanhemmille asiasta tiedotteen tai laittaisitte vaikkapa reissariin muistutuksen siitä, että lelujen tulisi olla äänettömiä. Uskon useimpien vanhempien tämän asian kyllä ymmärtävän.

Vierailija
18/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon sai soundeja, komppeja yms. ja sit lapset hakkasivat yhtäaikaa kaikkia koskettimia. Järkyttävää, osa vielä huusi vieressä, et milloin mä saan...

Vierailija
19/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että äänelliset lelut varmaan ovat häiritseviä ja ihmetellyt, miksi mitään ohjetta niistä ei ole tullut. Kun kerran on ohjeistettu että lelulle pitää olla kassi, miksei saman tien voi kertoa, millaisen lelun saa tuoda?

Vierailija
20/25 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kiero äiti haluaa kostaa lapselleen infernaalisella mekkalalla hoitopaikan järkevät toiveet? Haluatteko välttämättä lapsellenne ylivilkkausoireiston?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme