Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mi gorda bella! <3

Vierailija
05.12.2007 |

miten ihana loppu! En voisi paremmin loppua! Tuli ihan itku kun itse on tämmöinen gorda, tosin ehkä vähemmän bella...

Miksi mun mies ei voisi olla tuommoinen????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään noiden latinosarjojen nopeista käänteistä, ja tunteiden palosta. Tuskin samaa voi sanoa tästä tulevasta saksalaisesta " telenovelasta" .

Vierailija
2/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuon Orestesin ottaisin miehekseni heti. Sarjan parhaat " hahmot" : Orestes, Valentina (Bella) ja Tza Tza!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almost kaikille.

Vierailija
4/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin uskalsi (muisti) hengittää sen 50 minuutin aikana kun pullukkaa seurasi. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ihan kuin välähdys säälipisteitä tuli annettua myös Olimpialle.

Vierailija
5/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, kun harmittaa. Ja oli tosi kiva, kun Valentina oli jälleen oma iloinen pullukka.

Vierailija
6/6 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän: mua itketti siinä lopussa, kun Orestes sanoi Valentinalle, että rakastaa sitä juuri sellaisena! Mäkin nautin nopeista käänteistä, siinä sarjassa oikeasti tapahtui, eikä vain kiusattu vihjeillä, että joskus VOI tapahtua:)

Opin tykkäämään jopa kielestä! Tuo sarjahan on tulossa vissiin dvd:lle Suomessakin, ja kyllä, hankin hyllyyni!

Miksi sieltä pitää alkaa joku saksalaissarja, kun noita Venezuelalaisia telenoveloitahan pursuaa vaikka kuinka, joissa ovat vieläpä nuo samat ihanat näyttelijät, kuten Orestes, Chiqui ja Valentina, mitkä niiden oikeat nimet nyt olivatkaan.

Ja vielä, olivatpa saaneet aikaan liikuttavan sarjan sisäisestä kauneudesta, jossa jokaisella näyttelijättärellä oli vähintään silikonirinnat ja nose job, ja varmasti paljon muuta;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi