Lue keskustelun säännöt.
miksi romanit puhuvat tietyllä "sävelellä"?
Kommentit (2)
miksi romanit puhuvat tietyllä "sävelellä"?
.ne jotka eivät osaa lukea
laulavat mielellään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laulavat mielellään.