Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mun naapurin lapsella kaikki hyvin?

Vierailija
05.12.2007 |

Perhe on muutenkin hiukan outo, kerran nainen sanoi pelkäävänsä että sossun tantat tulevat kun kävin ovella pimpottamassa.

No joka tapauksessa se 1v lapsi huutaa ku hyeena aamulla klo 7-8. En tajua miks aamulla huudetaan ja miksei sitä saada hiljaseks. Tänäkin aamuna huuto oli tosi raivohuutoa ja vasta klo 8 kuului askelia ja äidin puhetta ja huuto hiljeni.. Ei voinu aiemmin hakea lasta syliin.. En tajua. Ärsyttää herätä siihen huutoon joka aamu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika huutanut 4kk-5v joka ikinen aamu tunnista-kahteen. Herää liian aikaisin ja sit huutaa ja kiukkuaa väsymystään. Ei auta sylitys, ei viereen otto, ei nukutus.. Ei mikään. Pitää vaan koittaa aina rauhoitella ja keksiä lapselle tekemistä. Yksin hän ei täällä huuda vaikka naapureista ehkä siltä kuulostaakin.

Monet lapsetkun itkee sylissäkin!

Vierailija
2/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pura omaa ärsytystäsi, mietit onko lapsella kaikki hyvin sävyyn jolla syyllistät äitiä.

vahingossakaan mieleesi ei juolahda pohtia onko äidillä kaikki hyvin? tai voisitko auttaa / olla ystävä..

et tietenkään, haluat vain heistä eroon koska he häiritsevät sinun täydellistä harmonista aamuelämää..

hauskaa itsenäisyyspäivää, toivottavasti saat nukkua huomenna ilman että naapurissa rääytään.

toivottavasti et asu missään meidän lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hyeena, pakko mun on pukea itteni ja toinen lapsi. ja kyllä haluan käydä paskalla ihan rauhassa, en varmasti ota vauvaa sinne istunnolle mukaan. ei auta vauvan muuta ku kiljua hetki. ja naapurit voi tulla hoitamaan siks aikaa jos niin kovasti ahdistaa.

Vierailija
4/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mä otan lapsen vessaan mukaan koska ei sitä huutoa viitsi kuunnella. Ja luultavasti huomenna en saa nukkua taaskaan pitkään koska kai ne vetää siel kaljaa illan ja lapsi huutaa aamun. Vien sille tutin lahjaksi huomenna..

Vierailija
5/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 4, mä en muuten juo kaljaa

Vierailija
6/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kolme lasta ja joka ikinen ollut kovin itkuisia vauvoina ja pieninä. Kaikki huutaneet monta tuntiakin ja on kuules sylitelty, kävelty ja hyssytelty. Eikä mitään koliikkia edes ole ollut.

Hirveää ajatella että joku oikeasti kuvittelee naapurissa että meillä on huudatettu vauvoja joskus aikoinaan. On niitä sylissä pidetty, huuto ei vaan aina lakkaa sekunnissa.

Vierailija
7/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rakastava ja lämmin syli vie murheet ja karkottaa surun

Vierailija
8/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun hyeena, pakko mun on pukea itteni ja toinen lapsi. ja kyllä haluan käydä paskalla ihan rauhassa, en varmasti ota vauvaa sinne istunnolle mukaan. ei auta vauvan muuta ku kiljua hetki. ja naapurit voi tulla hoitamaan siks aikaa jos niin kovasti ahdistaa.

Vierailija
9/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Naurettava olet..

Vierailija
10/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin.

Vierailija
11/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ap:n kertomuksen perusteella usko, että naapurin lapsella on hätää.

Vierailija
12/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 2 alle 2 vuotiasta, eli 5 kk vauva joutuu olemaan pinniksessä sen hetken aamulla kun käyn paskalla ja toinen istuu potalla. vauva meistä herää ekana, syötän vauvan aina ensin, mutta kun kiljuu niin kiljuu.

Vierailija
13/13 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan niin saakelin kiukkuisia herättyään (vaikka saavat nukkua miten pitkään haluavat), kumpikin tunkee samaan aikaan syliin, tappelevat, rääkyvät. Sitä kestää noin tunti, sitten meno rauhoittuu. Nousevat vaan väärällä jalalla vuoteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi