Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hcg

05.12.2007 |

Lapsettomuutta takana reilu 5 vuotta yks keskenmeno vuosi sitten rv 5+4. Minut ja mies tutkittu mutta mitään ei ole löytynyt. Clomeja on koikeiltu ilman tulosta ja nyt luomusti raskaana! Eilen rv 4+3 tai 4+4 ja veritesti näytti 180.8. Miltä vaikuttaa onko liian alhainen? Uusita koe perjantaina. Vastatkaa bliis!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt mulle voi laittaa postia osoitteeseen unelma-76@luukku.com :)

Vierailija
42/43 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo postia kuulunu joten kirjotan sit tähän.. Mulla on aika 4.2. Tampereen väestöliittoon, jollon on " alku ultra" --> katotaan, että kaikki ok ja hoito voidaan aloittaa. Menkkojen pitäs alkaa n. 10.2. ja siihen kiertoon sitte hoito. Vielähän tässä ehtis raskautua sitä ennen :D

Meillä on 8 kk ikäinen ivf-tyttö. Mää voin kyllä suositella kyseistä hoitoa, itse en kokenut sitä raskaana. Meillä tosiaan tärppäs viimeksi heti ekasta tuoresiirrosta. Tietty jos ei ois ollu noin helppoa niin erilailla suhtautuis ja onhan se henkisesti raskasta juosta hoidossa. Toki pelottaa ja jänskättää miten nyt käy. Meillä ei todellakaan oo varaa jatkaa sitte hoitoja vl:llä, jos ei nyt tärppää. Ei ainakaan uutta ivf:ää, viimeksi meillä ei jääny pakastettavaksi yhtään mitään. Mutta positiivisin mielin hoitoon lähden :)

Hyvät mahdollisuudet sullakin on onnistua, lapsia kuitenkin on ennestäänkin jo ja nytkin raskauduit (vaikkakin paikka oli väärä) mutta hedelmöittymisen suhteenkaan ei pitäis olla ongelmaa. Mutta eihän noista hoidoista ja hormoneista aina tiiä, miten kroppa niihin suhtautuu. Tsemppiä vaan!

Unelm@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle s-postia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi