Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että lapseton vauvakuumeinen ystävätär

Vierailija
05.12.2007 |

Hankkii omaan autoonsa turvakaukalon, jotta voisi kuljettaa kaveria ja tämän vauvaa?

Ostelee kaverin vauvalle vaatteita ja leluja?

Tulee joka päivä kyllään ja kylässä keskittyy vain kaverin vauvaan eikä puhu kaverilleen tai lapsen isälle juuri mitään.

Lyöttäytyy kaverin mukaan lääkärin vastaanotolle, kun kyseessä on kaverin lapsen sairaus?

Ottaa kaverin lapsesta kuvia ja esittelee niitä ympäri kyliä?

Kun on kaverin ja vauvan kanssa kaupungilla, yrittää koko ajan omia lastenvaunut vauvan äidiltä ja käyttäytyy suojelevasti jos joku epämääräinen ihminen lähestyy vauvaa?

Tarjoutuu varahakijaksi jos lapsi menee päivähoitoon?

Tämä kuvailemani henkilö on yli 30v., sinkku ja kärsii kuukautishäiriöstä yms. naisestenvaivoista, jotka vaikeuttavat lapsen saantia.

Onko tämä ihan normaalia käytöstä vauvan äidin ystävättäreltä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse kokisin jotkut luettelemistasi asioista häiritseväksi.

Vierailija
2/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin välit poikki kyseisen ystävättären kanssa ja uhkasin lähestymiskiellolla jos tulee lähellekkään vauvaani. Puhui aina lapsestani tyyliin " Minun pikku Nico-petteri" . Mutta kun huomasi että katsoin pahalla silmällä, alkoi puhutella lastani " Meidän pikku Nico-petteri" . ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan kaukaloa ei ole hankkinut, eikä ole lääkäriin tullut.

Mutta esim. haluaa hakea lapsen hoidosta, haluaa työntää vaunuja, ottaa valokuvia, ostaa lahjoja ym.

Haluaa ilm. että tuntemattomat luulisivat häntä äidiksi.

Jotenkin säälittävää. Miksei voi vaan hankkia omaa miestä ja omaa lasta?

Vierailija
4/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulisi mieleen, että ainakin pienen vauvan äitiä voisi hormonihuuruissaan vaivata tuommoinen käytös? Minulle meinasi alussa tulla pienemmästäkin omistuksenhalun ja mustasukkaisuuden tunteita.

Vierailija
5/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kaveri ei pitänyt juuri mitään yhteyttä silloin, kun minullakaan ei ollut vielä lapsia. Näki minut kerran vauvan kanssa kaupungilla ja lyöttäytyi seuraan ja siitä lähtien tuli kylään joka päivä. Eikä todellakaan ole lapsen kummi. ap

Vierailija
6/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tämä kaveri ei pitänyt juuri mitään yhteyttä silloin, kun minullakaan ei ollut vielä lapsia. Näki minut kerran vauvan kanssa kaupungilla ja lyöttäytyi seuraan ja siitä lähtien tuli kylään joka päivä. Eikä todellakaan ole lapsen kummi. ap

Ymmärtäisin paremmin jos olisi pitänyt yhtä tiiviisti yhteyttä olipa lapsia tai ei.

Vierailija
7/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan oli totisinta totta vuosi sitten. Pari kuukautta katselin tuota touhua ja laitoin välit poikki. ap

Vierailija
8/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan oli totisinta totta vuosi sitten. Pari kuukautta katselin tuota touhua ja laitoin välit poikki. ap

Vierailija
9/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laittaisin välit poikki. Ei ole normaalia.

Vierailija
10/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit " ystävästäsi" eroon...

Vierailija
11/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hän vain halusi näyttää kuinka tykkää lapsestasi, vaikka lapseton onkin.

Minä en osannut olla mustasukkainen omasta vauvastani, vaan otin kaikki ihailut kiitollisena vastaan. Ja ajattelin, että rikkaushan se on lapselle mitä useampi häntä rakastaa.

Vierailija
12/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, laitoin välit poikki tekstiviestillä ja uhkasin että asia muuttuu poliisiasiaksi jos ottaa millään lailla meihin mitään yhteyttä tai tulee lapseni lähelle. Eipä ole vuoteen onneksi häirinnyt. Asia nousi mieleeni nyt kun alkaa olla vuosi siitä kun välit pistin poikki. ap

Vierailija
13/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
14/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laitoin välit poikki tekstiviestillä ja uhkasin että asia muuttuu poliisiasiaksi jos ottaa millään lailla meihin mitään yhteyttä tai tulee lapseni lähelle. ap

Etkö ensin olisi voinut keskustella ihan normaalisti, että hänen käytöksensä häiritsee sinua, ja pyytänyt hillitsemään? Ja sitten vasta uhannut poliisilla jos ei sana olisi tehonnut.

Vierailija
15/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaisto sanoi koko ajan, että tuollainen käytös ei ole normaalia edes vauvakuumeiselta. Olin koko ajan varpaillaan ja esitin ystävällistä. En uskaltanut olla edes pitkää aikaa vessassa jos oltiin meillä kolmistaan, pelkäsin että tämä kaveri nappaa vauvan ja häipyy.

Kun itse kärsin lapsettomuudesta en todellakaan ollut kiinnostunut toisten ihmisten vauvoista, mieluummin välttelin tilanteita joissa vauvoihin olisi voinut törmätä.

Toinen kaverini oli kysynyt tästä tapauksesta perheterapeutilta ja terapeutti oli kehottanut ystävääni sanomaan minulle, että välit heti poikki ennenkuin jotakin oikeasti sattuu. ap

Vierailija
16/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
17/29 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
18/29 |