Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi toivoo joululahjaksi Robottikoiraa, joka maksaa 70 euroa. Toivoi sita jo viime vuonna! Leikkisikohan sellaisella edes pidemman paalle? Kokemuksia?

Vierailija
27.11.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisiko sellaisen vaikka kimpassa isovanhempien/kummien/vast. kanssa hankkia? Ei sitten muita isompia lahjoja ollenkaan. Minä sain lapsena paljon kimppalahjoja, esim. kolmen isovanhemman porukalla hankkimia. Parempi yksi kunnon toivelahja kuin monta ei-niin-mieluista.

Vierailija
2/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutenkin puhunut pitkin vuotta siitä Robottikoirasta, jota joulupukki ei tuonut. Joulunakin meinasi tirahtaa asiasta itkuun, mutta se unohtui, kun ympärillä näkyi muita lahjoja..

Mietittiin kyllä, että koiraa on vaikea ottaa leikkeihin mukaan. Ei huvittaisi hommata noin kallista lelua vain kaapin päälle seisomaan.

Periaatteessa kyllä senkin takia tekisi mieli hommata tämä " poikamaisempi" toive, kun tää meidän 6v koiraa toivova on tyttö! Pojillehan varmaan helpommin ostetaan tän tyyppisiä leluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse toivoin lapsena vaikka kuinka monena jouluna laulavaa nukkea. En koskaan sitä saanut!

Aikuisena sitten näin kaupassa sellaisen, ja meinasin ostaa.. :) Mutta sehän olikin ihan kökköinen mun unelmiini verrattuna. Ja tavallaan olin ihan onnellinen, että mun unelma oli säilynyt upeana, enkä ollut saanut sitä kömpelöä nukkea!

Tämä siis on vain yksi näkökulma asiaan. Kyllähän niitä toiveita pitää toteuttaakin!

t. ap

Vierailija
4/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin veli halusi epätoivoisesti semmoista isoa robottia monena jouluna ja pettymys oli suuri, kun sai vaan semmoisen miniversion!

Kivahan se on saada semmoinen lahja jota oikeasti haluaa. :)

Vierailija
5/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan loppuikäni kun toivoin yli vuoden tiettyjä kenkiä, joita en sitten koskaan saanut, kyseessä siis tanssikengät (liittyivät harrastukseen) ja todella uskoin saavani ne viimein jouluna kun äiti ja isä kertoivat että nyt on mieleuisia lahjoja hankittu, sainkin sitten samanlaisen typerän barbitalon kuin naapurin tytöllä, oli muuten kalliimpi kuin ne kengät. Pettymys suuri eikä lohduttanut pätkääkään koko barbitalo.. Jos on vuoden puhunut, osta ihmeessä, eihän teidän muuta sitten tarvitse hankkia..

Vierailija
6/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä itse toivoin lapsena vaikka kuinka monena jouluna laulavaa nukkea. En koskaan sitä saanut! Aikuisena sitten näin kaupassa sellaisen, ja meinasin ostaa.. :)

t. ap

t. se, joka ehdotti kimppahankintaa

Vierailija
7/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika toivoo junarataa, muumipappa taloa ja bussia. kaikki saa. pojalla ikää 3v.

lapselle nua toiveet on niin tärkeitä. onhan siitä koirasta sitten hyllyn päälle koristeeksi.

Vierailija
8/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meinasin ostaa sen joka maksaa 100 e.

Vierailija
9/9 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo kymmenen vee, mutta kaipasin lelua jota helliä. Sain lahjaksi hajuvettä ja herätyskellon ja olin niiin pettynyt, että vieläkin muistan sen tunteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi