Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain vaativaa tehtävää, ja nyt plekään, että saan sen.. Kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
13.11.2007 |

Nyt pelottaa, että jos tulen valituksi, en hallitsekaan tehtävää.

Tiedän, että erään tehtävän kannalta tärkeän osa-alueen pitäisi olla minulla vahvempi. Kyse on sijaisuudesta, joten loputtomiin ei ole aikaa opetellakaan.

Pitäisikö kieltäytyä, JOS tulen valituksi, vai onko tämä normaalia jännitystä uuden tehtävän tiimoilta, ja pitäisi vain rohekasti tarttua haasteeseen.

Onko kokemuksia vastaavista tunnelmista? APUA!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en mieti hetkeäkään ettenkö ottaisi paikkaa. Älä jänistä sinäkään! Kukaan ei ole seppä syntyessään, kyllä se osaaminen siinä kehittyy työtä tehdessä.

Vierailija
2/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä tavalla ihminen voi ottaa vaativampia ja haastavampia töitä aina aika ajoin.

jännittäminen lienee ihan tavallista, ihan minkä tahansa uuden työpaikan edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjoutui mahdollisuus hoitaa eräs asiantuntijatehtävä vakityön ohessa. Sen tuoma vastuu hirvittää, mutta olen ottanut tehtävän vastaan ja varmasti opin paljon sitä tehdessäni. Siitä on tietysti suoriuduttava hyvin, ja kieltämättä on ollut hiukan huonoja yöunia tämän takia... mutta tämä auttaa minua etenemään urallani, joten otin haasteen vastaan ja aion suoriutua siitä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi