Yok, taas kauppoihin ilmestyneet nuo roskasuklaarasiat, Aladdinit ym. Ja kohta niita tulee ovista ja ikkunoista. Jokavuotinen kirous...
Kommentit (69)
Emme anna niitä sisältäviä tuotteita edes pelastusarmeijalle, vaan panemme roskiin.
Haluaisin oikeesti tietää, ja ostaa ITSELLEMME jonkun ihanan rasian.... Viime vuonna ostin Lindtin rasian, ja se oli pettymys :(
Vierailija:
Emme anna niitä sisältäviä tuotteita edes pelastusarmeijalle, vaan panemme roskiin.
Lisäksi monissa suklaaputiikeissa ym. on myynnissä tiskillä käsintehtyjä suklaakonvehteja, ne ovat aivan eri maailmasta kuin nuo ap:n mainitsemat " roskasuklaarasiat" .
Tykkään kovastikin suklaasta, mutta ällöttää ajatella miten paljon suklaa sisältää rasvaa!
Vierailija:
Lisäksi monissa suklaaputiikeissa ym. on myynnissä tiskillä käsintehtyjä suklaakonvehteja, ne ovat aivan eri maailmasta kuin nuo ap:n mainitsemat " roskasuklaarasiat" .
Kampissa on myös Leonidaksen suklaakauppa, jossa myydään ihanaa suklaata.
anna, sillä jätämme ne syömättä terveyssyistä eikä moraali anna myöden syöttää sitä sotkua hädänalaisille. Toki annamme pataan myös rahaa.
Vierailija:
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAAaaaa! XD
Vierailija:
Mutta onhan ne ihan kamalia. Etenkin itse niitä saada, kun ei syö ollenkaan suklaata. Tarjoan sitten vieraille, jos joku niitä ostaa.
Odotan jo joulunjälkeistä aikaa kun ne on puoleen hintaan.
ostan koko vuodeksi varastooN!!! NAM
Neljä vuotta sitten kuopus oli n. 2 kk vanha ja kun imetin, niin nälkä oli aika kova. En saanut syötyä kunnollista ruokaa riittävästi (laiskuus), niin mies alkoi kantaa meille noita konvehtirasioita. Ja minähän puputin koko joulunajan.
Voi jestas, kun nyt ajattelee.
Sen jälkeen on mennyt enää 2-3 konvehtia/avattu rasia.
Fazerin ja Pandan suklaat on ihan parhaita. Ulkomaiset eivät uppoa ollenkaan, eivät vain ole minun makuuni. Toivottavasti tulee meille oikein monta kotimaista suklaarasiaa.
Mä kyllä tunnustan että Fazerin ja Maraboun suklaat, esim. alladdin on minusta tosi hyviä. Olen kyllä syönyt joskus noita " laatusuklaita" mutta ei ne minusta ole hintansa arvoisia...
Pandan suklaat kyllä maistuu aika huonolta.
Mä aion tykätä noista Fazerin ja maraboun suklaista silti, vaikka kuinka junttina pitäisitte.
Ja esim. tumma suklaa, jota kaikki trenditietoiset " rakastivat" vielä vähän aikaa sitten, en voi sietää ollenkaan. Mun suuhun se on pahaa.
on vaan kehittymätön maku suklaan suhteen.
Eiväthän spurgutkaan ymmärrä mitä väliä sillä on, juoko pontikkaa vai vuosikertashampanjaa. ;)
Snobiudesta päätellen kelpaa kyllä kaiken maailman vasikat ja hanhenmaksat ruokapöytään. Moraalista tahi etiikasta viis.
Nimenomaan maitosuklaan kohdalla sen eron nimittäin huomaa, onko kyse laadukkaasta suklaasta vai ei!
Itsekään en pidä tummasta suklaasta, mutta ostan silti maitosuklaani ja valkoisen suklaani suklaaputiikkien laatusuklaavalikoimista.
Pidän maitosuklaasta, mutta jotenkin nuo Aladdinit, Pandat, Paradisit sun muut maistuu halvalta.