Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä on varaa useampaan lapseen koska asumme vuokralla

Vierailija
04.12.2007 |

kaupungin vuorka-asunnossa. On muuten ihan ok, rauhallista ja kivat naapurit. Voin olla kotona, ei tarvitse viedä lasta 9kk iässä tarhaan, kun ei ole asuntolainaa maksettavana. Oman ostamme sitten n.5v päästä kun lapset hieman isompia. meille on tärkeämpää aika lasten kanssa kuin ura ja hieno asunto.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden päästä menevänsä töihin, jolloin tulot kasvavat.

Vierailija
22/24 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velkaa, koska olen saanut asunnon perinnöksi. Olenkin ikionnellinen ja kiitollinen. Kohta tämä asunto tosin alkaa käydä ahtaaksi, mutta ei tarvitse laittaa paljoa lisää, että saamme isomman.

Tai jos muuttaisi vähän kauemmas pääkaupunkiseudulta, tämän asunnon hinnalla rakentaisi omakotitalon, tonttejahan saakin lähes puoli-ilmaiseksi monelta paikkakunnalta.

Minullekin on tärkeää hoitaa lapsia kotona ainakin 3 vuotiaaksi asti, ja hyvin onnistuu, koska meillä on vaan pieni yhtiövastike maksettavana. Käyn n. kerran viikossa keikkatöissä " relaamassa" , mutta en rahan, vaan vaihtelun vuoksi.

Mutta eikö kannattaisi silti ostaa oma, ja maksaa vuokran sijaan lainaa takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrat olisivat jo aikaisemmin isot ja kun olisi pitänyt muuttaa isompaan, ne olisivat vielä nousseet. Nyt asumismenot sentään ovat kohtalaiset! Olen todella onnellinen, että saimme lainan tätä asuntoa varten vaikka olemmekin aika pienituloisia.

Vierailija
24/24 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumiskulut laski 600e, neliöt pysyi samana ja miljöö, kerros vaihtui korkeimpaan, ensimmäisestä ja naapurit parantui : )

Ja sitten tämä vielä semmoinen pikkujuttu, että kun möimme asunnon, saimme siitä sijoitusasunnollisen rahaa joka tuottaa meille 400e käteen vuokratuottoa ja asunnon hinta nousee koko ajan..

Ja minä olen kotona vaikka nuorin on kohta jo 4v.

Eikä kaduta tässä valinnassa mikään.

Aina ei kannata vuokralle muuttaa, mutta pk-seudulla stadin kämppiä on niin hyvillä kuin huonommillakin seuduilla ja meille 600e on todella iso raha kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan