Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas! Mies haukkui reisiäni ja näytän niin ylipainoselta, en jaksa enää. Meenkö salaa rasvaimuun ja jäyä

Vierailija
04.12.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki tehdä jotain ulkonäkösi eteen ja laihduttaa, mutta miehesi on täysin asiaton, jos alkaa puolisoaan haukkua.

Vierailija
2/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä miehesi näyttää?

Onko hän täydellinen?

Missä on puutteita?

Ehkä ajatteleminen riittää, et tunne itseäsi niin huonoksi verrattuna mieheesi, kun huomaat, että tavallinentallaaja taitaa olla mieskin.

Jos asia itseäsi haittaa, et tarvitse varmaankaan imuja. Ala käymään lenkillä tai salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo suhde kunnossa, jos pitää toisen ulkonäköä haukkua!!

Vierailija
4/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaisin miehen hoitaa lapset. Toisekseen ilmoittaisin miehelle et ole tyytyväinen et sulla on mut muuten kun et varmaan enää naista saisi kun sulla on noin pieni muna!

Vierailija
5/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kans tekeen lapsia!

Vierailija
6/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) oletko ylipainoinen ja kärsitkö siitä henkilökohtaisesti? Jos vastaus on kyllä molempiin kohtiin, niin sitten voisit miettiä vakavasti vaihtoehtojasi. Toki rasvaimukin on yksi sellainen, mutta huomattavasti terveempää, edullisempaa ja kestävämpi vaihtoehto on muuttaa elintapojaan. Ja jos olisit valmis laittamaan pitkän pennin plastikkakirurgiaan, voisit varmaan laittaa sen vaikka ravintoneuvojan ja kuntovalmentajan palveluksiin...Tai vaikka psykiatrin: Miksi syöt liikaa, etkä pysty muuttamaan elämääsi?

b) Miehesi on käytöstavaton idiootti, jollaisen kanssa suhteessa oleminen on vain itsetuntoa latistavaa. Kukaan, joka oikeasti rakastaa jotakuta, ei hauku tämän ulkonäköä (vaikka kuinka olisi ylipainoinen). Haukkuisitko itse esim. ylipainoista lastasi vai yrittäisitkö rohkaista ja kannustaa elämänmuutoksiin, ja ylipainosta huomimatta rakastamaan itseään. Kehua ja positiivisesti auttaa painonhallinnassa...

Eikä tässä nyt ole mitään tekemistä silläkään, minkä näköinen mies itse on. Olkoon vaikka Prat Pitt, mutta millä oikeudella hän haukkuu kenenkään ulkonäköä? Varsinkaan oman partnerinsa, jota hänen kuuluisi rakastaa, tukea ja ihailla! Vain idiootit ja täysin käytöstavattomat (tai narsistit ja alistajat, jotka haluavatkin talloa partnerinsa itsetunnon) haukkuvat kenenkään ulkonäköä.

Tee vaan jotain ulkonäöllesi, jos haluat. Mutta teepä jotain myös itsetunnollesi (minä en ikinä ottaisi tuollaista paskaa niskaani keneltäkään) ja tee jotain myös sille miehellesi...Kuten nakkaa pihalle ja vaihda parempaan.

Vierailija
7/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ennen lasta aika paksu ja painava.

Vierailija
8/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ettei se ole itsekään mikään kedon kukkanen!

Vierailija
9/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sentään, kaikkea sitä ihmiset sietävät...

Vierailija
10/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin jo ennen lasta aika paksu ja painava.

Vierailija
11/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hänellä mahtaa olla korvien välissä? Sinuna jututtaisin miestä pikkuisen ja tsekkaisin tilanteen vielä uudestaan, haluanko tosiaan lapsia juuri tämän miehen kanssa. Olen ihan akateeminen ja siivo suustani, mutta tuossa tilanteessa sanoisin, että parempi ihraa reisissä kuin kusta päässä.

Vierailija
12/12 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmilla saattaa olla väsymystä vauva-aikana... Luuletko että silloin on yhtään kohteliaampi tai kunnioittavampi?

En ainakaan usko että vauva-aika monenkaan suhdetta parantaa, joko pysyy samanlaisena tai sitten muuttuu huonommaksi.

Mieti nyt tarkkaan siirtojasi ja sitä oletko varma että miehesi on se oikea?