Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kolmas lapsi?

Vierailija
04.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toinen lapsi?

Miksi lapsia ollenkaan?

Vierailija
2/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja toka meni harjoitellessa, nyt kun kaksi vähän isompaa, niin kolmas vauva hurmannut koko perheen. Mitä enemmän lapsia, sitä todennäköisempää, ettet joudu vanhana olemaan yksin hylättynä jossain vanhainkodin kopperossa. Tai vaikka joudutkin, niin ainakin joku käy sinua katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmannen lapsen hankkimisessa jotain erityistä verrattuna ensimmäisen hankkimiseen tai kuudennen hankkimiseen?

Vierailija
4/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille 2 on maksimi - ellei tämän esikoisen jälkeen satu tulemaan kaksoset.

Vierailija
5/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyn käytössä.

Vierailija
6/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta olen täällä aiemminkin kertonut, että sinä päivänä kun tein epäuskoisena raskaustestin, joka näytti plussaa, sain tekstiviestin ex-naapurilta.



Naapuri johon en ollut ollut yhteydessä yli kuukauteen kysyi onko meille tulossa tyttövauva, kun heidän esikoisena oli alkanut paria päivää aiemmin selittää kaikille, kuinka " hänellä on ystävä nimeltä Niina(meidän esikoinen), Niinalla on pikkuveli Tero ja nyt sinne on tulossa tyttövauva."



Että kyllä se vaan kovasti tuntuu siltä, että joku nyt vaan päätti tulla meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole Kiina.