Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Roskalehti huijaa taas:
12.11.2007 |
Jokelan oppilaat ja opettajat alkavat kyllästyä mediaan
Jokelan koulun oppilaat ja opettajat alkavat olla jo kyllästyneitä mediaan ja toivovat pääsevänsä rauhaan.
Näin arvioi Heidi Hagman Tuusulan kunnan viestinnästä. Toimittajat ja kuvaajat pidettiin erillään Jokelan yläasteen ja lukion oppilaista, kun nämä palasivat kouluun maanantaina.
Pertun koulun ja seurakuntakeskuksen pihoille eivät sivulliset päässeet eikä pihoille saanut mennä kuvaamaan.
Hah hah! Aamulla oli kuvaa ja juttua kouluunmenijöistä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa