Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arinan asiakkaita? Mistä sen 15 % saa ja mistä 5%?

Vierailija
04.12.2007 |

Eli mistään ei taaskaan tuota ollu lukenu, ei asiakasomistajapostissa ollu, mutta ku prismaan marssin niin alennukset vielä tänään..



Mistä kaikista se 15 % nyt oli ja mistä 5 %..



Oliko pleikkapelit siinä 15 %?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15% käyttötavaroista kuten vaateet, lelut, kosmetiikka jne.

VEIKAAN että peleistä 15% alennus. On kyllä epäselvästi tiedotettu Arinalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla