Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Arinan asiakkaita? Mistä sen 15 % saa ja mistä 5%?
04.12.2007 |
Eli mistään ei taaskaan tuota ollu lukenu, ei asiakasomistajapostissa ollu, mutta ku prismaan marssin niin alennukset vielä tänään..
Mistä kaikista se 15 % nyt oli ja mistä 5 %..
Oliko pleikkapelit siinä 15 %?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
15% käyttötavaroista kuten vaateet, lelut, kosmetiikka jne.
VEIKAAN että peleistä 15% alennus. On kyllä epäselvästi tiedotettu Arinalta