Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi v****!! Miehen ex samassa synnytysvalmennusryhmässä :(

Vierailija
04.12.2007 |

Eilen alkoi perhevalmennus ja meitä oli kaikkiaan neljä pariskuntaan. Suureksi järkytyksekseni siellä olikin miehen ex miehensä kanssa. Voi että oli vaivautunutta ja multa ainakin meni mielekkyys koko valmennukseen :( Vielä kun ollaan suht pienestä kunnasta niin terkkari tietysti kyseli että ketkä tuntee entuudestaan jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan potilasturvallisuussyistä sekä potilaiden tasa-arvon takia.

Vierailija:

Ja pienen poikavauvamme jouduttua sairaalahoitoon oli hän vuorossa,mutta hän kieltäytyi hoitamasta poikaamme ja passitti toisen hoitajan tulemaan luoksemme.

Tämä se vasta uskomatonta onkin, ikinä en ollut naista nähnyt enkä hänelle mitään tehnyt, vielä vähemmän pieni poikamme...

Vierailija
22/27 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja jos noin ärsyttää niin jää pois. Ei siellä valmennuksessa mitään ihmeellistä opi todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos, niin miksi? Kaikillahan meillä lapsien teko-ikään ehtineillä on exiä, mitäs siinä sitten? Ja ilmeisesti sekä miehesi että ex ovat erottuaan jatkaneet elämäänsä ja menneet eteenpäin, kun kerran molemmilla uudet kumppanit ja vauvatkin tulossa. Mikä tässä nyt on ongelma? En ole koskaan voinut ymmärtää, miksi eksät on joillekin sellainen punainen vaate. Silloin täytyy kyllä olla jotain epävarmuutta oman ihmissuhteensa suhteen.

Terveisin: yksi, joka miehensä kanssa kutsuu eksiään (molempien) uusien partnereidensa kanssa kyläilemaan säännöllisesti (ei ystävyyden tarvitse loppua, vaikka parisuhde loppuukin)...

Vierailija
24/27 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex on sairaalassa labrahoitajana. En todentotta haluaisi häntä ottamaan lapseltamme verinäytettä, ainakaan sen perusteella minkä kuvan olen hänestä saanut. Ex on niin luonnehäiriöinen ja vihaa miestäni, että hän taatusti tökkisi tahallaan lastena verikoeneulalla väärään paikkaan ja peukaloisi tuloksia. Ei ole onneksi sattunut kohdalle vielä kertaakaan sairaalareissulla.

Vierailija
25/27 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmoitti sitten viikko tapahtuneen jälkeen sähköpostitse miehelle että ilmoittaa nyt jo etukäteen ettei suostu meidän lapsia hoitamaan,kun on niin kiusallista puolin ja toisin..

Mulle on aivan sama kuka lasta hoitaa kun sillä on hätä, kuhan edes joku siihen pystyy.

t.18 vai mikä lie nyt olinkaan..

Vierailija
26/27 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut miehestä sanaakaan sen jälkeen kun erosimme 6 vuotta sitten, aika katkerissa merkeissä. Hän ei edes tiennyt, että olin kouluttautunut kätilöksi. Homma meni kuitenkin hienosti, vaikka kaikilla olikin aika yllättyneet ilmeet siinä vaiheessa kun he sairaalaan tulivat. Oli yö, pyhäpäivä, eikä kätilön vaihto olisi edes ollut mahdollista, jos he olisivat sitä vaatineet. Eivätkä he vaatineetkaan. Tärkeintä oli saada lapsi turvallisesti maailmaan, ei miettiä sitä kuka makasi kenenkin kanssa joskus kauan sitten.

Vierailija
27/27 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun synnytykseni ovat menneet hyvin juuri rentoutumisen takia. Kykenin harjoittelun vuoksi rentoutumaan hyvin pitkälle kivuliaittenkin suppareiden aikana ja aina siinä minuutin välillä keräämään voimia, joogi kun olen. Rentoutuminen on todellinen voimavara, ihan yhtä tärkeä kuin hyvä kätilö...

T: kolme upeaa luomusynnytyskokemusta takana -- rentona ja rauhallisena ;)

Vierailija:

Kyllä se kätilö neuvoo ja auttaa enemmän kuin joku synnytysvalmennus, jossa neuvotaan RENTOUTUMAAN! Rentoudu siinä sitten kun supistukset tulevat tiuhaan tahtiin... hehheh...