anaaliseksi raskaana?
OLetteko harrastaneet anaaliseksiä raskaana ollessanne???
Kommentit (46)
en harrasta sitä enää koskaan! tulin anaaliseksistä raskaaksi ihan oikeasti.
n.29
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoitellu näistä melkein jokaisen keksityn tarinan.
Kaivoit sitten ketjun, jossa 12 vuotta edellisestä kommentista ja 5 vuotta sitä edellinen. Ja tommosen kommentin sait sitten aikaiseksi. Olis voinu jättää laittamatta kokonaan, kun kerran ei jutut miellyttäny....puffff
Minähän ilmoitin aikoinaan miehelleni nokka pystyssä, että mitkään anaaliseksijutut eivät tule kuuloonkaan, joten ei kannata ehdotella.
Mutta raskaana ollessa on tullut ihan outoja himoja, yksi niistä on halu kokeilla anaaliseksiä. Kyllähän se tuntui aika nololta sanoa miehelleni, että tekisi mieli kokeilla, kun oli ensin aikoinaan noin tyrmännyt.
Mutta kyllähän se tuntui ihanalta kuinka mieheni innostui oikein kunnolla ja pidettiin oikein erikoistreffit, jossa mies laittoi parastaan. Ensin kokkaili mun herkkuja ja antoi sitten kokovartalohieronnan. Mikä tietenkin päätyi anaaliyhdyntään. Olin hämmästynyt kuinka helposti penis lopulta meni sisään, kun olin jotenkin niin rento ja samalla aivan älyttömän kiihottunut.
Jälkeenpäin sanoin miehelleni, että tunnen itseni todella typeräksi, kun menin noin ehdottomasti julistamaan ehdottoman kiellon. Tästä eteenpäin anaaliseksi kuuluu ihan säännöllisesti seksielämäämme.
Vierailija kirjoitti:
Paikat oli jotenkin turpeat ja " löysemmät" joten anaaliseksi tuntui aivan mahtavalta. ei tarvinnut edes liukkaria. Synnytyksen jälkeen sitten kävikin niin, että paikkojen palauduttua anaaliseksi sattuu ihan perk*****i eikä sitä voi harrastaa enää ollenkaan. Ihan sama kuinka lämmittelee tai käyttää liukkaria. Toisen raskauden kanssa oli sama juttu.
Täysin sama minulla. Raskaana ollessa anaali tuntui paremmalta kuin normiyhdyntä, mutta nyt taas sattuu niin paljon ettei voi kuvitellakaan. Harmi juttu :(
Nainen ja raskaana vastaa: kyllä harrastetaan. Eniten sormettamalla tai vibralla mutta myös ihan peppuun laukeamalla. Mies vain tykkää siksi pillusta enemmän kun peppuun laukeaa liian nopeasti. Orkku tulee itsellä hyvin harvoin ilman tuota puolta hoitamalla jollain tavalla.
Paras on kun molemmissa rei'issä on jotain ja samalla klittaa ja nännien nipistelyä.
sinä olet vaan erityisherkkä kaikestaloukkaantuja nirppanokka pihtaaja. ei kaikki naiset ole niin kuin sinä.