anaaliseksi raskaana?
OLetteko harrastaneet anaaliseksiä raskaana ollessanne???
Kommentit (46)
mutta synnytyksen jälkeen kun pillu oli niin kipee ettei sinne voinu ottaa.
Paikat oli jotenkin turpeat ja " löysemmät" joten anaaliseksi tuntui aivan mahtavalta. ei tarvinnut edes liukkaria. Synnytyksen jälkeen sitten kävikin niin, että paikkojen palauduttua anaaliseksi sattuu ihan perk*****i eikä sitä voi harrastaa enää ollenkaan. Ihan sama kuinka lämmittelee tai käyttää liukkaria. Toisen raskauden kanssa oli sama juttu.
Tämä peppuun rakasteluun aiheutti pimpsan arkuus ja ajoittainen vuoto.
Sitten synnytyksen jälkeen sama tahti jatkui ihan jälkitarkkariin asti. Niin ja ei kylläkään tullut käytettyä kortsuja, vaikka joissakin neuvolan ohjeissa sitä suositeltiin.
Kovasti tykkään nyt kun viikkoja jo takana 34. Sauvaakin joskus pidän pyllyssä, mutta ei vedä vertoja omalle kullalle. N 29
On aivan ihanaa nyt. Paikat on tosiaan joustavat eikä ole mitään vaikeuksia. Tykkään nautiskella oikein hitaasti ja kauan. Käytetään sellaista " selällään kyljellään takaapäin asentoa" , jossa voi rentoutua ja molemmat pääsee klittaan käsiksi. Minä makaan selälläni jalat miehen kyljen päällä koukussa. Mies on kyljellään poikittain minuun nähden. Orgasmit on aivan tärisyttävän mahtavia. Minulla ei ole ollut ollenkaan peräpukamia tie vaikka olisi peppuseksin ansiota.
outo hävliäisyys vaivaa. Voiko odottava äiti tehdä näin " tuhmia juttuja" ? Eihän siinä mitään väärää tietysti ole sanoo järki, mutta jossain lapsena saatu " seksivalistus" kieltää. Mies on kyllä ymmärtäväinen ja se vähän helpottaa, mutta kun kuvittelen miltä näytän pylly pystyssä isoine mahoineni miehen silmissä niin...no minkäs teet.
ikinä, ikinä edes kuvittelisi tekeväni sitä!! EIEIEIEIEI varsinkaan raskaana:(
Tekee aivan älyttömästi mieli peppuseksiä mutta miestä ei oikein innosta. Mielikseni kyllä silloin tällöin " suorittaa" mutta ei selvästikään ole hänen lempiseksiään. Ei auta muu kuin sauvailla pepussa yksin ollessa.
En kyllä haluaisi käyttää anaaliseksi-nimitystä meidän ihanista pyllyleikeistä. Raskaana ollessa paikat tuntuu tosiaan jotenkin pehmeämmiltä tai joustavammilta eikä ole mitään pulmia mahtumisesta. Ennen raskautta täytyi aina lämmitellä ensin ja olla tosi kiihottunut. Kulta on ihanan hellän ja varovainen eikä tee koskaan mitään mistä en tykkää. Minä määräänkin tahdin. Tykkään siitä kun mies on kokonaan sisällä pyllyssä ja hieron samalla klittaa hitaasti ja varovasti. Mies tulee sitten peppuun ja se tuntuu selvästi. Näin meillä odotellaan.
ja nautin siitä suunnattomasti. Useimmiten harrastamme peppuseksiä kun normaalit aktit on suoritettu - kahdesta syystä - mieheni kestää pidempää ja paikat on jo pehmitetty. Suosikki asentoni on se, että mieheni " makaa " nojatuolissamme allani ja minä ns. olen " vatsa " pystyssä hänen päällään. Tässä asennossa mieheni kalu mahtuu / menee peppuun hyvin, mies tekee työt, itse olen rentoutunut kun jalat on nostetu käsinojille ja mikä parasta, kun mieheni puhisee, pukkaa ja hyväilee " rintavarustustani ja mahaani " niin minä pystyn hieromaan sauvalla samanaikaisesti pimpsaani ja kyllä, saan mahtavia orgasmeja.
Joten kyllä harrastamme myös nyt raskauden aikana - viimeksi viime viikonloppuna:)
Odotan nyt 4 lastamme ( keskimmäiset kaksoset ) ja pyllyseksi/pano on meillä mieheni ja täytyy myöntää - myös minun suosikki oikein suoritettuna.
Mitään vaaraa siitä ei ole - tämän kysyin gynegologiltani jo ensimmäisen raskauden alussa, joten " pyllyseksi " fanit nauttikaa rauhassa ja jos ette ole kokeilut ja asia kiinnostaa, niin voin laittaa linkin erääseen hyvään blogiin, jossa anaaliseksiä käsitellään useampien naisten näkökulmasta ja jonka lukeminen on saanut mm. siveyden sipuli siskoni aluksi kokeilemaan peppuseksiä ( myönsi kesällä ) ja kysyttyäni suoraan hänen mieheltään - niin nykyisin " siveä " iso siskoni kuulemma vaatii pyllypanoa säännöllisesti noin kerran viikossa ...
Jos ei kokeile, ei voi tietää. Jos kokeilee, voi ihastua tai vihastua. Sopii toisille ( joilla halu molemmilla puoliskoilla )
kulta on paljon matkoilla ja odottelen esikoista pääasiassa yksin. mitään seksiä on melko harvoin. peppuseksi on kummmamkin suosikkeja. seksiä tekee mieli kovasti ja täytyy tyytyä peppusauvailuun silloin tällöin.
Vierailija:
ikinä, ikinä edes kuvittelisi tekeväni sitä!! EIEIEIEIEI varsinkaan raskaana:(
Seksi KONDOMILLA on sairasta. Siittäminen eli seksin koko tarkoitus on täysin mahdotonta.
Niin ja suuseksikin on SAIRASTA! Ällöttävää maistella virtsaelimiä. YÄK.
haluttomuuden vuoksi..
Nautin todella pyllyni kiihottamisesta monella tapaa, ja tyydyttäessäni itseäni en koskaan unohda nautinnon reikääni.
Miltä näytät pylly pystyssä ison mahan kanssa?
Siltä että pyllyyn täytyy laittaa jotakin sisälle, ja nainen siinä tilassa on pelkästään upea ilmestys, suorastaan pantava.
mies 33
mukava kuulla (m33), että raskaana olevakin näyttää haluttavalta. mieskin sanoo sitä samaa. varsinkin tykkää mun pepusta. mies on ihan taivaassa jos masturboin peppu pystyssä hänen nähtensä. mies vielä haluaa pussailla mun pyllynreikää samalla. mutta mutta se on niin vaikeaa kun jollain tavalla hävettää. ei sille itse mitään voi.
taisi olla vielä 8kk viimesen kerran
ja
synnytyksen jälkeen mies sai ensin peppua muutaman kerran ennnenn kuin pystyin antaan pimpsaa