anaaliseksi raskaana?
OLetteko harrastaneet anaaliseksiä raskaana ollessanne???
Kommentit (46)
Meillä on 10-vuotisen naimisissa olon aikana harrastettu 2 kertaa peppuseksiä. Molemmilla kerroilla vaimo sai sellaisen orgasmin, että en ole koskaan muulloin nähnyt. Niistä kerroita on kuitenkin useampi vuosi, eikä ole pyllyjuttuja sen jälkeen tehty. Aina se vaan sanoo että pelottaa se ja tehdään joskus. Kummallakaankerralla ei ole kuulemma kuitenkaan edes juuri sattunut. Mä olen tosi peppu-fani, jotan tällanen sylettää aika paljon.
Oikeastaan nyt harrastetaan vielä useammin peppuseksiä kuin ennen raskautta.
semmonen pepputappi pyllyssä yhdynnän aikana lasketaan mukaan.
Jäi vain vaivaamaan, että mitä blogia nro 15 tarkoitti? Voitko kertoa?
Muutenkin seksi maistuu ja peppuseksikin tuntuu hyvältä. RV 37
Onko peppuseksistä tykkääviä oikeasti näin paljon, vai vastaavatko tänne vain ne jotka pitävät. Itse miehenä pidän kovasti, mutta niin taitavat useimmat miehet muutenkin.
Itse en ainakaan pidä, muutaman kerran kokeiltu on ja en saa siitä yhtään mitään irti. Miehetkin selvästi tuntevat etten saa anaalista mitään irti, koska muutaman kokeilukerran jälkeen eivät sitä edes uudelleen ehdota. Ilmeisesti hekin pitävät sängyssään mielummin kuuman ja tyytyväisen naisen, kuin sellaisen joka ei mitään tunne!
Mulla on niin ahdas peppureikä, mutta tykkään kuitenkin kun mies sivelee liukasteella voideltua pyllynreikää yhdynnän aikana ja työntää varovasti sormeakin sisään mutta vain vähän. RV 32
Sormi siellä on ihan ok, mutta isompi tuntuu pahalta.
Lukaisin ketjun ja tuli mieleen muutamat harvat peppuseksikokemukset. Ihan mukavia mutta ei mitään järisyttäviä. Nyt odotusaikana ei olla ollenkaan harrastettu. Ketjun lukemisen jälkeen tuli mieleen ehdottaa miehelle peppuseksiä saunan jälkeen ja olipas hurja kokemus! Peppereikä ei ollut ollenkaan ahdas vaan penis meni tosi helposti sisään ja sain järisyttävän orkun tosin klittaa täytyi kiihottaa (en saa koskaan ilman klitan kiihotusta). Vähän kuitenkin tuntui oudolta kun tuleva äiti näin innostui. En ole siitä rohkeimmasta päästä seksiasioissa. Mies oli aivan ihm3eissään ja innoissaan. Taidetaan kokeilla toisenkin kerran toivoo mamma 30 viikolta.
Tekisi mieli kokeilla, mutta jos on riskejä. En ole kehdanneet kysyä lääkäriltä? Onko kukaan kysynyt?
Kulta toi mulle jostain ihanan pehmeän pepputapin kun pyysin. mies on paljon matkoilla ja mammalla tekee nyt loppuodotuksesta paljon mieli. täältä edes eka kertaa kuulin koko pepputapsista. se kummasti antaa lisäkiihotusta masturbointiin.
Tekee aivan älyttömästi mieli peppuseksiä mutta miestä ei oikein innosta. Mielikseni kyllä silloin tällöin " suorittaa" mutta ei selvästikään ole hänen lempiseksiään. Ei auta muu kuin sauvailla pepussa yksin ollessa.
Voi kun minunkin nainen haluaisi peppuseksiä..
Miehet kirjoitellu näistä melkein jokaisen keksityn tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kirjoitellu näistä melkein jokaisen keksityn tarinan.
Kuten aina, jos asia käsittelee sellaista asiaa, josta ei itse henkilökohtaisesti pidä.
Peppuseksistä nauttiminen lisää kyllä naisen seksikkyyttä pirusti. Meillä ei harrasteta usein, mutta jo yksin tieto siitä, että nainen tykkää siitä, saa hänet tuntumaan pervommalta ja haluttavammalta. Seksuaalinen nainen on lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
ikinä, ikinä edes kuvittelisi tekeväni sitä!! EIEIEIEIEI varsinkaan raskaana:(
Seksi KONDOMILLA on sairasta. Siittäminen eli seksin koko tarkoitus on täysin mahdotonta.
Niin ja suuseksikin on SAIRASTA! Ällöttävää maistella virtsaelimiä. YÄK.
ja jEESUS on ainoa mies jota voi rakastaa!
Meillä ei taas ujous vaivaa ollenkaan. Päinvastoin nautitaan täysin palkein peppuseksistä vaikka maha on jo ihan valtava.