Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko saman perheen lapsista tulla ulkonäöltään "eritasoisia"?

Vierailija
28.09.2025 |

Tulee mieleen yhden perheen lapset, joissa oli monta tyttöä, mutta vain yksi oli "kaunis" ja muut taviksia :o

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa sun vanhemmat on tiputtaneet sut vauvana päällesi?

Vierailija
2/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, tiedän perheitä, itseni mukaanlukien, joissa yksi kaunotar ja toinen ihan eri luokkaa. Ihmetellyt miten voikaan olla niin erilaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 5 siskoa, ja vain yksi on pitkä, hoikka ja kaunis. Me muut sitten lyhyitä ja lihavia. Ihan sama kasvatus ja ruoka ollut kaikilla, yksi tuli vaan enemmän toiseen sukuun kuin me muut.

Vierailija
4/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä on 5 lasta, niin millä todennäköisyydellä perheen mies on kaikkien niiden isä? Suomalaiset naiset on pettäjiä.

Vierailija
5/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sinun vanhempasi sitä harrastivat, ei tee siitä normia.

Vierailija
6/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on 5 lasta, niin millä todennäköisyydellä perheen mies on kaikkien niiden isä? Suomalaiset naiset on pettäjiä.

Ainakin meillä on ihan todistetusti kaikki saman isän lapsia. Isän suku on enimmäkseen pitkää ja hoikkaa, äidin suku tyypillistä itä-suomalaista.

Vierailija
7/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Sievisen pojat, jotka hän sai Susanna Sievisen kanssa, ovat hyvä esimerkki tästä. Toinen on mallitasoa (äitinsä näköinen), toinen pyylevä (isänsä näköinen).

https://www.instagram.com/p/DMdV2XctTwA/

Tuolla sohvalla takana.

Vierailija
8/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat. Minulla on kaksi hyvännäköistä veljeä, mutta itse olin ruma tyttö. Ja nyt ruma aikuinen. Hassua kyllä, meidät tunnistaa sisaruksiksi, koska meillä on samat kasvonpiirteet ja olemme pitkiä ja rotevia.

Vierailija
9/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Siskoni on todella kaunis ja veljeni komea. Itse ruma.

Vierailija
10/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ovat normaaleita, itse kunnon mutantti. 

Vierailija
11/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Oikeastaan niin päin, että harvoin kaikki lapset ovat yhtä kauniita tai rumia. 

Silti, ei se mitään onnea takaa että on vaikka se perheen kaunein. Se rumempi tyttö voi silti päätyä onnellisempaan parisuhteeseen ym. Täysin turhaa siis ainakin kateutuminen.

Vierailija
12/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka ikisessä perheessä missä on tyttöjä niin pikkusisko on AINA paremman näköinen kuin iskosisko.

Vierailija
13/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla, ei ole mitenkään harvinaista. Googleta geneettinen rekombinaatio.

Vierailija
14/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsista sun kanssas, kaiken propagandan nieletkin. Käenpoikia on paljon vähemmän kuin väität.

Eli suurella todennäköisyydellä on sama isä.

Vierailija
15/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joka ikisessä perheessä missä on tyttöjä niin pikkusisko on AINA paremman näköinen kuin iskosisko.

Täh :D ? Sähän kaikki maailman perheet tunnetkin. 

Meillä niin, että isosiskoni on paljon kauniimpi kuin minä. Hänellä on missin piirteet mitkä peri äidiltämme, minä taas olen kolhomman isäni näköinen.

Vierailija
16/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4 jo aikuista lastani ovat kaikki todella erinäköisiä. Kaikki hyvinkin miellyttävän näköisiä. 

Esikoispojalla on hyvä kroppa, miellyttävät kasvot ja vihreät silmät. 

Vanhimmalla tyttärellä on maailman kauneimmat ja kummallisimmat vaaleat silmät ja huulet joillaisia ei botoxilla koskaan saavuta. Aina hymyilevä. Hiukset lantiolle.

Toisella tyttärellä taas silmät ovat taivaansiniset ja olemus siro, aidosti blondi ja skandinaavinen.

Kuopus on pitkä, muistuttaa vanhinta siskoaan samanlaisella hymyllä ja hiuksilla mutta silmät ovat harmaanvihertävät kuten minulla. Sumuisen meren väriset.

Kauneinta heissä on mielestäni hymy, se jää ensimmäisenä kaikkien mieleen. Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista

Vierailija
17/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kertaa olen elämässäni kuullut lauseen ei uskoisi, että olette siskoksia. Tämä siis silloin, kun joku minun tuttuni tapaa siskoni ensi kerran tai siskoni tuttava minut. 

Vierailija
18/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertaakaan. Mutta olin pienenä mukana marjametsässä säkissä.  Eikä isä aina muistanut innoissaan kannon kohdalla nostaa.  Voisko tuo vaikuttaa vai mitä tarkoitit?

AP.

Vierailija
19/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli koulussa kaksoset, eli yhtä kauniit.  Muita en ole tavannut samannäköisiä perheissä.

Vierailija
20/27 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossa on kaksi poikaa, joista esikoinen on pitkä ja komea sekä kuopus lyhyenläntä ja pullukka. Esikoinen tullut äitiinsä, kuopus isäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä