Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaa selvittää jo seurusteluvaiheessa, haluaako mieis lapsia/lisää lapsia

Vierailija
03.12.2007 |

On sitten toiveet tiedossa. Jos eteen tulee lapsettomuutta, tms ennalta arvaamatonta se on sitten eri juttu. En ymmärrä miks asutaan vuosia yhdessä ja sit tulee kriisi kun ei se puoliso halua vieläkään lapsia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittelimme jopa kuinka lapsemme opetettaisiin jo pienenä ajamaan autoa sun muuta. hurjapäitä kun olimme... tosin kuitenkin kävi kun tulin raskaaksi, vaati aborttia eikä sitten halunnutkaan lastamme... pidin kylläkin lapsen, onneksi!

Vierailija
2/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä, nyt 34-vuotiaana, kun biologinen kello tikittää. Kaksikymppisenä en niin välittänyt, vaikka seurustelukumppani sanoi inhoavansa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt taas av-mammalla leikkasi! :O :D

Vierailija
4/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muuttaa mielensä parissa vuodessa ym. Jos mieli ei sitten muutu, niin mitäs teet? Itselleni perhe edes mahdollisuutena on ollut niin tärkeä, että jo 16-vuotiaana selvitin haluaako potentiaalinen seurustelukumppani lapsia. Ja hyvin on toiveet lapsien suhteen mieheni kans mennyt! Enkä pidä tätä sattumana. Asia on vain ollut nii tärkeä että olen selvittänyt tilanteen etukäteen.

Vierailija
5/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hurraa hurraa hurraa* *kiittää ja kumartaa*

Vierailija
6/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin seurustelun alkuvaiheessa jo miehelle sanoin/kysyin, että haluan useamman kuin kaksi lasta (jos sellaisia suodaan). Kolme, neljä, viisi tai vaikka kuusikin. Miehelle oli ok, samat toiveet. Tosin ei sen tarkempaa puhetta lukumäärästä ollut. Nyt meillä on kaksi lasta ja kolmas puheissa... Vääntöä on ollut lähinnä ajankohdista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sitäkään.

ap

Vierailija
8/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei koskaan lapsia. Mies samaa mieltä. No, nyt on kolme lasta. Mistäpä noita tietää.



Toinen on tämä, että lapsiluvun vois etukäteen päättää.

Voin hyvin kuvitella, että joku mies ennen lapsia sanoo, että joo, suurperhe. Sitten kun on ns. tilanne päälle, voipi kaksikin lasta olla enemmän kuin tarpeeksi.



Onhan näitä varmaan joitain ihmisiä, kuten joku tässä ketjussa, jotka jo lapsena päättää, että haluavat lapsia. Monille se kuitenkin on sitten enemmän sellainen juttu, että biologia rupee jossain vaiheessa painaan päälle ja niitä lapsia tulee hommattua, vaikka alunperin on aatellut, että ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
10/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytään nyt asiassa!

Mutta itselle tärkeä asiat pitää tehdä selvääksi seurustelukumppanille. Ja lapset, haluaako niitä ollnekaan vai 4 kpl, on oleellinen asia yhteen muutettaessa ja tulevaisuuden suunnitelmista puhuttaessa.

Tältä palstalta olen ymmärtänyt että useampikin nainen vääntää miehensä kanssa jatkuvasti lasten lukumäärästä. Miksi? Koska mies ei ole vieläkään niin ja niin monen vuoden jalkeen muuttanut mieltään. No, onko se sitten oikea yllätys että ei halua lasta, jos ei ole koskaan halunnut.



Älkää lapsirakkaat naiset hukatko aikaanne isäksi haluamattomien seurassa.



Kiitos ja aamen



-ap