Lue keskustelun säännöt.
Mulla on huomenna yksi koulutus josta en hyödy yhtään mitään. Rohkenisiko sitä vain mennä töihin ja skipata
03.12.2007 |
koko paska. Ei yhtään huvita mennä istumaan sinne tyhjän pantiksi...Mitäs mieltä?
Kommentit (2)
Nuo koulutukset yleensä maksaa työnantajalle ja ei varmaan hyvällä katso jos olet sieltä pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olla poissa hyödyttömästä koulutuksesta kun kerran pomo on sinne passittanut.