Päiväkotityöntekijät hoi!
Onko päiväkodissa mahdollista tehdä osa-aikatyötä? Tämä nimenomaan siinä tapauksessa, jos ei ole vakkarityötä vaan sijaisuuksia? Lähdössä töihin ja pienet lapset kotona, osa-aikatyö kiinnostaisi mutta kuinkahan se on mahdollista?
Kommentit (10)
Pääkaupunkiseudulla toimii Seure-rekrytointipalvelu, jossa saat itse valita alueen jossa sijaistat ja paljonko haluat töitä tehdä!! Hyvistä sijaisista pulaa...
Olisi kiva vaikka vuosi ottaa virkavapaata ja tehdä keikkaa sen mukaan miten itselle sopii.
T: olinkohan 3 tai jotain :)
mutta kaupungissani on kovasti pulaa sijaisista. Ihanteellista olisi tehdä töitä 3pv/vko, niin lasten ei tarvitsisi olla hoidossa kuin osan viikkoa. ap
Aamupäivän neljä tuntia teki ihminen, jolla oli koululaiset kotona iltapäivällä. Itse tein iltapäivästä neljä tuntia. Ja voi olla esim osa-aika eläkkeellä olevia ihmisiä, jotka tekvät neljää tuntia. t2
Saattaa kyllä olla aika hankalaa tehdä vajaata viikkoa tarhassa.
Siinä kuitenkin pitää sitten ne kaksi päivää paikata ja onko sitten kahden päivän työntekijöitä..
Jos on viikko töitä, viikko vapaata, ei sen tarvitse olla " tasa" viikkoja.
Vaikea selittää.
Lapsillehan tämä ei ole ihanteellista päiväkodissa, että on monia sijaisia. Tietysti jos pula on kova, miksei voisi saadakin sellaista paikkaa. En vaan voi kuvitella lähteväni kokopäivätöihin tarhaan kun on omatkin lapset pieniä, mutta nuorin täyttää nyt kolme joten kai tässä vähitellen lähdettävä on...ap
Näin on mun pomo sanonut, oon siis töissä tarhassa.
Ei muuta kuin soittelemaan!
Koska sehän ois hienoo, jos joku tekis puolikasta.
nimimerkki " työvuoroja vääntänyt ja kääntänyt.."
Itse tein vuoden kuusi tuntista ja ystäväni tekee nyt viikko töitä viikko kotona systeemillä.
Ihan puolikasta päivää en tiedä pystyykö pk:ssa tekemään.