Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkotityöntekijät hoi!

Vierailija
03.12.2007 |

Onko päiväkodissa mahdollista tehdä osa-aikatyötä? Tämä nimenomaan siinä tapauksessa, jos ei ole vakkarityötä vaan sijaisuuksia? Lähdössä töihin ja pienet lapset kotona, osa-aikatyö kiinnostaisi mutta kuinkahan se on mahdollista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein vuoden kuusi tuntista ja ystäväni tekee nyt viikko töitä viikko kotona systeemillä.

Ihan puolikasta päivää en tiedä pystyykö pk:ssa tekemään.

Vierailija
2/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla toimii Seure-rekrytointipalvelu, jossa saat itse valita alueen jossa sijaistat ja paljonko haluat töitä tehdä!! Hyvistä sijaisista pulaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vaikka vuosi ottaa virkavapaata ja tehdä keikkaa sen mukaan miten itselle sopii.

T: olinkohan 3 tai jotain :)

Vierailija
4/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaupungissani on kovasti pulaa sijaisista. Ihanteellista olisi tehdä töitä 3pv/vko, niin lasten ei tarvitsisi olla hoidossa kuin osan viikkoa. ap

Vierailija
5/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivän neljä tuntia teki ihminen, jolla oli koululaiset kotona iltapäivällä. Itse tein iltapäivästä neljä tuntia. Ja voi olla esim osa-aika eläkkeellä olevia ihmisiä, jotka tekvät neljää tuntia. t2

Vierailija
6/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kyllä olla aika hankalaa tehdä vajaata viikkoa tarhassa.

Siinä kuitenkin pitää sitten ne kaksi päivää paikata ja onko sitten kahden päivän työntekijöitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viikko töitä, viikko vapaata, ei sen tarvitse olla " tasa" viikkoja.



Vaikea selittää.

Vierailija
8/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillehan tämä ei ole ihanteellista päiväkodissa, että on monia sijaisia. Tietysti jos pula on kova, miksei voisi saadakin sellaista paikkaa. En vaan voi kuvitella lähteväni kokopäivätöihin tarhaan kun on omatkin lapset pieniä, mutta nuorin täyttää nyt kolme joten kai tässä vähitellen lähdettävä on...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on mun pomo sanonut, oon siis töissä tarhassa.



Ei muuta kuin soittelemaan!

Vierailija
10/10 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sehän ois hienoo, jos joku tekis puolikasta.



nimimerkki " työvuoroja vääntänyt ja kääntänyt.."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi