Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni veljen vaimo ei halua olla kanssani tekemisissä..

Vierailija
03.12.2007 |

hänestä olen itsekäs ja osaan puhua vain ja ainoastaan omista asioistani. olen leuhka ja haluan pukeutua vain kalliisiin merkkivaatteisiin. hänellä ei ole kanssani mitään yhteistä. olen tylsä. näin on siis mieheni veli sanonut miehelleni (liekö sitten totta..)

mitä tekisitte tilanteessani? kutsuin heidän perheensä erääseen sukumme juhlaan mutta mieheni veli ilmoittautui tulevansa yksin. miten tällaisen sukulaisnaisen kanssa eletään rauhaisasti? en halua mitään sukuriitoja enkä muutakaan eripuraa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lähetä joulukortteja...älä ole missään tekemisissä... älä huomioi heidän lapsiaan...

Vierailija
2/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta ei tee mieli olla tämän ihmisen kanssa tekemisissä kun ei edes uskalla sanoa minulle suoraan, mitä ajattelee.

sukua kuitenkin ollaan. enkö vajoa aika alas jos jätän tämän vaimon huomioimatta kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en tiedä mitä mieheni velillä oli mielessä kun kertoi tämän asian miehelleni. mieheni kuitenkin oli lähinnä hämmästynyt tämän vaimon haukuista.

voisiko olla että veli on keksinyt koko asian? sellainenkin on käynyt mielessä. ihan " kauniit ja rohkeat" -meininkiä!

Vierailija
4/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään kyllä kai kuka tahansa joskus jotakuta haukkuu ilman että se sen kummempaa on.

Vierailija
5/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en oikein tunnista itseäni noista haukuista.

itsekäs olen, varmasti, mutta osaan peittää sen tuntemattomilta. en kerro omista asioistani puolitutuille ja puhun mieluummin niitä, näitä ja tuulispäitä. rikas en todellakaan ole mutta haluan näyttää ihmiseltä eli vaatteet ovat ihan ok, ei mitään luksusta kuitenkaan.

tämä kuulostaa todella leuhkalta, mutta voisiko tämä ihminen olla minulle kateellinen?

Vierailija
6/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme naituja miestemme sukuun.

Vierailija
7/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei se pidä minusta. Olen vain onnellinen jos se nainen ei tule sitten väkiseltään kylään kun ei kerran kiinnosta (kutsu on kyllä koko perheelle).

Vierailija
8/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee, ketkä haluaa. Oikeastaanhan asia on miehesi ja hänen veljensä asia. Sinä käyttäydyt korrektisti ja ystävällisesti niissä tilanteissa, joissa pitää esim. sukujuhlissa jne. Ja just noissa teille kutsuissa, että kutsu aina koko perheelle.

Jos toinen haluaa äkäillä, niin sille sinä et voi mitään. Nuo " haukut" on sen verran outoja, että niihin ei sun tarvi vastata tai puuttua millään lailla. Jos olisit loukannut ihmistä jollain sanomisillas tai tekemisilläs, niin semmosta tietenkin voi ja pitää pyytää anteeksi. Jos taas sun persoona ja olemus ärsyttää, niin sitä ei tarvi anteeksi pyydellä. Ei kaikki voi miellyttää, mutta hyväkäytöksinen ihminen pitää perheenjäsenistä tuommoset mölyt mahassaan eikä rupeaa mistään kutsuista kieltäytymään jne.

Vierailija
9/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet heidän lapsia, on miehesi ja veljensä " velvoitetut" hoitamaan lasten välejä. Ei sun tarvitse niihin puuttua.

Vierailija
10/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hänestä olen itsekäs ja osaan puhua vain ja ainoastaan omista asioistani. olen leuhka ja haluan pukeutua vain kalliisiin merkkivaatteisiin. hänellä ei ole kanssani mitään yhteistä. olen tylsä. näin on siis mieheni veli sanonut miehelleni (liekö sitten totta..)

mitä tekisitte tilanteessani? kutsuin heidän perheensä erääseen sukumme juhlaan mutta mieheni veli ilmoittautui tulevansa yksin. miten tällaisen sukulaisnaisen kanssa eletään rauhaisasti? en halua mitään sukuriitoja enkä muutakaan eripuraa.

Vierailija
11/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy aikuisesti. Jos miehesi veljen vaimo ei tykkää sinusta, niin sinä et voi asialle mitään. Ehkä hän on sinulle kateellinen tai sitten olet hänen kuvaamansa ihminen.

Vierailija
12/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää aina jotenkin " ylittää" meidät. Jos kerron vaikka ostaneeni uudet matot, niin hän kertoo ostaneensa vielä kalliimmat jne. Käy meillä harvoin, estää veljeäni auttamasta vanhempiamme tai ylipäätään olemasta tekemisissä liikaa meidän kanssa. Veljestäni on tullut ahne, joka aina kysyy ensiksi " palkkiota" nauraen, jos pyytää pientäkin apua. Veljeni ei saisi edes jouluna käydä syömässä, vaikka vanhemmat on mielinkielin tälle naiselle ja eivät todellakaan vaadi jatkuvasti huomiota vaan pieniä avunpyyntöjä tyyliin kaksi kertaa vuodessa. Istuvat sitten kahdestaan kotona, koska naisen vanhemmat asuvat ulkomailla.

Veli on kiltti nyhväke.

Vierailija
13/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat todella tylsää seuraa

Vierailija
14/57 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekisi mitään erityistä. Elät ja olet vain ihan samaan malliin kuin tähänkin. Jos hän jättää sitten mielenosoituksellisesti tulematta teille sukujuhliin, niin sittenhän se on enemmän hänen ongelmansa kuin Sinun.

Mutta hiukan outoa veljeksiltä, mielestäni tuollaista ei kannattaisi sanoa eteenpäin.

Jos alat riitelemään, alennut hänen tasolleen.

Vierailija
15/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku ketjusta oli aivan oikeassa: olen oinas!

kiitos kaikille tähän asti vastanneille. minua vain harmittaa kun lapsemme ovat tosiaan serkukset ja haluaisin että he ovat toistensa kanssa tekemisissä. nyt vaimo ei aio tulla poikamme ensimmäisille syntymäpäiville ja haluaa jäädä kotiin lapsiensa kanssa. vain miehen veli on ilmoittautunut synttäreille.

harmittaa. olemme kuitenkin aina osallistuneet heidän lapsiensa syntymäpäiville, tietenkin!

Vierailija
16/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä yhteisiä puheenaiheita? voiko vaimon väitteissä olla perää? en kyllä voi muuten ymmärtää miksi hän ei haluaisi olla tekemisissä kanssasi.

toisaalta, ei kenenkään tarvitse pakolla olla toisen kaveri.

Vierailija
17/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle ollaan kateellisia kun hän on niin fiksu ja hyvin pukeutunut.

Vierailija
18/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai ole liikaa toivottu?

voi olla että viestini on tyhmä, koska ei ole provo. anteeksi siis ja jatkakaa vain muiden, tärkeämpien aiheiden parissa ja hyvää viikonloppua!

Vierailija
19/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen vaimo on minulle ja miehelleni jostain suuttunut. Syytä ei ole suostunut kertomaan, mutta vihaa on pidetty noin viisi vuotta. Eivät tule lapsemme syntymäpäiville, ristiäisiin, mieheni syntymäpäiville... Mahtavatko tulla häihimmekään..

Epäilemme, että on kateellinen kun meillä on lapsia ja mummin huomio en enää menekään vain heidän lapsilleen. Kuulostaa kummalta, mutta totta varmasti.

Lapsemme kärsivät, kun eivät tapaa serkkujaan. Yritämme olla väleissä heidän kanssaan esim joulukorttiin laitamme myös naisen nimen... Joululahjat ostamme heidän lapsilleen ja mummi vie ne sinne. No siinäkin oli ilmeisesti käynyt joku väärinkäsitys ja tämä nainen luuli, että emme ole ostaneet heidän lapsilleen IKINÄ joululahjoja vaikka olimmekin. Koska lahjoissa ei lukenut, että olivat meiltä. No ei tietenkään lue... Niin ja lahjoja ostamme, koska olemme heidän toisen lapsensa kummeja. Ja haluamme kuitenkin toisellekin lapselle jotain ostaa..

Meidän lapsemme eivät ole heiltä saaneet ikinä joululahjoja. Ristiäislahjan sai toinen, kun siinä vaiheessa olimme vielä ns väleissä. Toisen lapsen ristiäisiin eivät saapuneet. Joulupöytään emme voi istua yhtä aikaa saatikka mummin luona olla kylässä yhtä aikaa.

Nainen toivoo kuitenkin, että pyydämme heidät kahville luoksemme. Mitä ihmettä? Miksi niin haluaa? Haluaako selvittää kuitenkin asian? En käsitä. Mieheni on sitä mieltä, että emme pyydä heitä kylään. Saa nähdä miten tässä nyt käy.

Me voimme elää ilman heitä, mutta lapset tosiaan kaipaavat serkkujaan. Ja vielä lisäksi, että mieheni ja veljensä onneksi soittelevat ja ovat väleissä.

Ps. minäkin olen oinas, mutta en tiedä onko sillä merkitystä.. ;)

Vierailija
20/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on oinas ja ei tule toimeen veljensä vaimon kanssa :)

Eivät ole edes puheväleissä, nykyään mahtuvat sentään saman katon alle.

Mutta just samanlainen, minä en halua kellekään pahaa, minä en ainakaan ole sellainen ym... eivät itse huomaa mimkälaisia oikeasti ovat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi