Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni veljen vaimo ei halua olla kanssani tekemisissä..

Vierailija
03.12.2007 |

hänestä olen itsekäs ja osaan puhua vain ja ainoastaan omista asioistani. olen leuhka ja haluan pukeutua vain kalliisiin merkkivaatteisiin. hänellä ei ole kanssani mitään yhteistä. olen tylsä. näin on siis mieheni veli sanonut miehelleni (liekö sitten totta..)

mitä tekisitte tilanteessani? kutsuin heidän perheensä erääseen sukumme juhlaan mutta mieheni veli ilmoittautui tulevansa yksin. miten tällaisen sukulaisnaisen kanssa eletään rauhaisasti? en halua mitään sukuriitoja enkä muutakaan eripuraa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ettei kaikki siskot ole yhtä suorasukaisia kuin mitä me olemme. herkät siskomme häkeltyvät suorasta kysymyksenasettelusta!

näin olen itse huomannut. ap

Vierailija
42/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä häntä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeys on ainakin itselleni todella suurta ja syvää välittämistä, voisi sanoa että se on rakkautta.

Vierailija
44/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki voi olla samasta muotista valettuja. velvollisuuteni äitinä on pitää huolta siitä, että mäntit ja pöntötkin sukulaiset saavat tulla meille.

olemme erilaisia, niin myös minä ja sinä. oletkohan sinä juuri se ukkokultani veljen vaimo? :)

ap

Vierailija
45/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kutsuimme miehen syntymäpäivillekin, mutta eivät tulleet. Miehen veli soitti ja sanoi, että eivät viitsi tulla pilaamaan tunnelmaa sinne, joten eivät tule juhliin...

Vierailija:

Eli niin, hän voi inhota ja siksi välttelee. Ja kun tietää, että sinä haluat roikkua, yrittää sen inhon ylikin vielä jotakin. Jättäisit ihmisen rauhaan!

Vierailija
46/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mänttejä ja pönttöjä serkuksia tarvitse väkisin sietää. Miksi ihmeessä pitäisi??

Vierailija
47/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tarvitse, ei. oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
48/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vanhainkodissa ja/tai kehdonryöstäjä?

Vierailija
49/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vain on, ei tarvita kuin pari minkkiturkinhinkuista miniää, niin soppa on selvä. Rehupiiklesin sanoin: " Perinnön jaos tarjosin viittätoistarosenttia vain.."

Vierailija
50/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole juuri älylläsi tässä häikäissyt.

Vierailija
51/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätä nyt edes se naisparka vastedes rauhaan.

Vierailija
52/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko sisälukutaidossasi vikaa? nainen elää, mitä minuun tulee, aivan rauhassa, siitähän tässä juuri on kyse.

Vierailija
53/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan takuulla haukut esimerkiksi miehellesi ja muille sukulaisille ja luot tilanteita, joissa sitä ihmetellään. Kuulostat kyllä harvinaisen vastenmieliseltä!

Vierailija
54/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä ei sukulaisia juuri ole. näin ollen ei oikeastan voi heille mitään haukkuakaan..

mutta jos haluat vain ärsyttää, et onnistu siinä. sen sijaan voisit häipyä ketjusta paremmille apajille, kun et tuo tähän keskusteluun mitään järkevääkään.

ap

Vierailija
55/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sullahan on mies, jolle pällistellä ja jota asiasta piinata. Lopeta se.

Vierailija
56/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ansaitsemallasi tavalla. On hedelmällisempää. Ja asiakin ratkeaa viimein.

Vierailija
57/57 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähdellinen tieto ei-ap:ltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi