Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö miehesi kotoanne seuraavat asiat helposti:

Vierailija
07.11.2008 |

puhtaita lakanoita

pyykinpesuaineen

tiskiharjan

vaippoja (jos on vauva)

kuumemittarin, suppoja jne

vai onko kaikkinainen pyykinpesu, tiskaus ja vauvan/lasten sairauksien hoito vain äidin vastuulla?

Meillä kyllä miehen kanssa jaetaan ihan 50/50, mutta monista ketjuista kuulostaa että ihan kaikissa kodeissa ei ole tasa-arvoista tuo kotitouhu...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei löydä edes päivittäin käyttämiään tavaroita elleivät ne ole lattialla hänen jalkojensa juuressa. Ja tämä on ihan tosiasia. Minä sen sijaan löydän kaiken, myös toisten hukassa olevat tavarat. Tämä on synnynnäiseen temperamenttiin liittyvä asia, meidän aivot vaan toimivat eri tavalla.

Vierailija
22/27 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mennään ihan tasa-arvo meiningillä. Mies löytää kyllä kaiken itse ja kysyy jos jokin ei ole perinteisessä paikassa.

Sitten jos ei löydy muistamassani paikasta niin etsitään yhdessä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kyllä ihan kaikkia noita hommia itsekin, mutta silti lähes joka kerta kysyy missä on tai onko meillä ;)

Vierailija
24/27 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies löytää varmasti kaikki nuo, mutta eri asia on hoitaako asioita - on vähän sellainen asenne, että tietyt jutut vaan kuuluu naiselle.

Mutta siis hyvä gallup, koska kun kääntää asian toistepäin eli löytäisinkö minä

porakoneen

sahan

osaanko vaihtaa oikean sulakkeen / ymmärränkö muutenkaan sähkötaulusta

vaihdanko auton renkaan / pesenkö edes autoni

lumilapion /kolan

jne.jne. Niin jäisipä sormi suuhun!!!

-porakone löytyy naapurista - osaan käyttää

-saha varastosta

-sulaketaulussa lukee joka sulakkeen kohdalla mihin se vaikuttaa.

-pakon edessä saisin renkaat vaihdettua, mies pesee autoni samalla kun pesee työ autonsa. muuten pesisin varmaan itse.

-no kai kaikki osaa kolata lunta?

Vierailija
25/27 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänen ei ole koskaan tarvinnut käyttää tai vaihtaa noista mitään :)!

Vierailija
26/27 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytää kaikki mutta...

Lakanoista ottaa järjestäin väärän kokoisen käyttöön .Meillä lasten aikuisten ja parivuoeen lakanat on vierekkäin joten aina on väärä koko kädessä.

Pyykkijauhe on pesukoneen päällä joten se löytyy. Mutta esm. uuninpesuainetta ei löytäisi.

Tiskiharja löytyy roikkumasta tiskikaapin alta joten se löydetään mutta uutta ei osaisi etsia siivous kaapista.

Vaipat on keittiön oven takana ja ne osaa jo 1v2kk neiti hakea itsekkin.

Kuume mittari ja lääkket on tällä hetkellä lääkekaapissa mutta usen se on käytön jäljiltä jossain pydällä joten en aina itsekkään heti muista mihin olen sen jättänyt.

Miltein kaikki kotityöt on minun vastuulla. Tiskejä mies laittaa joskus ja vaipan vaihtaa tarvittaessa tai syöttää. Minä hoidan pyykit (kerään lattialta, pesen ja viikkaan kaappiin), Imuroin, pyyhin pöydät, pesen tarvittaessa vessat lattiat ym. Huolehdin että lapsilla on pyörät ja luistimet kunnossa vuodenajan mukaan jne. Välillä urakka on uuvuttava näin viiden lapsen kotiäitinä mutta kunnon itkupotkuraivarilla saan apua kotitöihin ainakin hetkellisesti.

Vierailija
27/27 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kotitöitä jaeta fiftyfifty - mies esimerkiksi pesee usein pyykkiä ja hoitaa tiskausta enemmän kuin minä ja minä puolestani kokkaan useammin (eli ruoanlaittokamat on mieheltä enemmän hukassa jos yksityiskohdista tulee kyse) ja esim. ostan lasten vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme