Lue keskustelun säännöt.
Moneltako eskari yleensä alkaa? Siis nimenomaan eskari, ei pk hoito. -kiitos
Kommentit (3)
Kaikki lapset menevät eskariin kahtena päivänä viikossa klo 8-12 ja kolmena päivänä viikossa 9-13, vain perjantaisin koko ryhmällä on eskaria 9-13. Eli kaksi aamupäivätuntia ja kaksi iltapäviätuntia viikossa on ns. jaettuja tunteja eli vain puoli ryhmää paikalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tytölläni alkaa 8.30 ja kadella kavereille alkaa toisella 9 ja toisella 12.
Meillä ainakin alkaa toisessa eskarissa klo 8.00 ja toisessa klo 9.00, molemmat siis ihan kävelymatkan päässä meiltä...