Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaksiossa välillä neljä ihmistä!!!

Vierailija
03.12.2007 |

Saisimme upean kaksion todella hienolta paikalta. Siellä asuisi minä ja tyttäreni sekä silloin tällöin kaksi muuta lasta. Mitenhän me mahduttaisiin? Asuuko joku muu näin ahtaasti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se meni ihan ok, oltaisiin varmaan oltu muutama vuosi vielä ellei oltaisi sattumalta törmätty unelmakämppäämme ja muutimme sitten isompaan.

Lapsilla oli makuuhuone, me vanhemmat nukuimme olkkarissa. Ihan hyvin pärjättiin.

Miten usein nämä toiset lapset olisivat teillä? Ja kuinka ajattelit nukkumajärjestelyt tehdä?

Vierailija
2/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin saamme kiittää demareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli myös viikonlopulla ja lomilla tytär poikakavereineen+koira!

Ihmeen sopuisasti tulimme toimeen.

Oli pakko vaihtaa isosta asunnosta pois kun isommat pojat muutti omilleen ja tytär lähti opiskelemaan.

Kaksio meni sivu suun ja tuon saimme hätään kun olin jo enstisen irtisanonut. Sopu sijaa antaa.

Tuntui ruhtinalliselta muuttaa pojan kanssa kaksioon, tytär asui jo omillaan.

Hyvin mahdumme näin, pojalla oma huone ja minä olohuoneessa!

Vierailija
4/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu kaksiossa 2 aika + 2 lasta. 62 m2. Ihan hyvin riittää, on isto ihanat huoneet. Ja käytössä sekä kellari että ullakko, eli tavarat saa säilöön.

Vierailija
5/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin talo valmistuu...

Eihän tää mitään herkkua ole.

Vierailija
6/6 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakkosasunto on yksiö ja siellä meitä on neljä ja vietetään vapaa-aikaa siellä tosi paljon.

Jos on paljon porukkaa, niin pitää vaan tosi huolellisesti miettiä, että mitä on missäkin ja uskallan väittää, että meillä jo siellä yksiössä jopa väljempää kuin täällä kotosalla, vaikka siellä yksiössä on ihan kaikki mitä ihminen tarvitsee.