Elatussopimus, mihin kannattaa ja mihin ei kannata suostua?
Kommentit (37)
enkä kyllä anna vaunuja tai mitään muutakaan minkä oon itse ostanut niin käyttöön jos lastansa haluaa tavata.. ostakoot vaunut, vaatteet ja tavarat... maidon reseptin annan käyttöön. ap
mutta kun haluan että isä maksaa lapsestaan eikä kaupunki... kaupunki kun ei ole ollut mun kanssa vällyjen alla.
ja tärkeintä, en anna sen äijän kusettaa.. elatusmaksu kun on lapsen raha, ei minun. hyvät yöt ja kiitos kaikille vastanneille, erityisesti 5,6 vai mikä se numero nyt olikaan =) ap
vero etunimi sukunimi paikkakunta numeroon 16400 ja saat viime vuoden verotiedot...
yksi ihminen, paikkakunta täsmää mutta toinen nimi ei.
Itse saanut näistä asioista vääntää aikani.. Ja me sentään asuttiin vielä lapsen syntymänkin jälkeen 2v yhdessä.
Toivottavasti kaikki menee hyvin!
t. 5,6,...
lastenvalvoja voi kai tiedot hankkia muutkin kautta mutta helpomalla pääsee näin!
t.5
Muutenhan nämä kelpo-isät pakoilisivat hamaan tulevaisuuteen asti.
Kukaan ei voi pakottaa allekirjoittamaan paikan päällä heti, joten saat sopimuksen viedä luetuttavaksi. Eipä niissä ole kuin yhtä mallia, mutta summasta ole tarkka.
Ja pidä varasi, niiden luusereiden puolella siellä ollaan.
t: ex-yh-äiti, joka odotti ja synnytti yksin.
helpottas vaan kun tietäs mikä summa olis sopiva.
neuvoo 35, joka vajaa 3,5 vuotta sitten samassa tilanteessa. Tiedän miltä tuntuu. Äläkä toivo liikoja isänvaistojen heräämiseltä.
Tai sitten käy, kuten meille. Tyttö 10 kk ja löysin sille uuden, oikean isin :) Nyt naimisissa ja noita on yhteensä jo kolme.
miehiä ei vaan tuu hirveesti tavattua kun vauva on 6kk, eli kotosalla menee nää päivät...
mutta onneksi minulla on aikaa, suhteellisen nuori kun olen...täytyy vaan nauttia lapsen kehityksestä yksin, onhan tämä aika ainutlaatuista aikaa... en oikeastaan koskaan käy yksin missään, aina on lapsi mukana... hoitajia ei oikein tunnu löytyvän. ap
Ja nyt on yhteinenkin vauva ja kaikki paremmin kuin hyvin! Kyllä säkin joskus sen oikean löydät...
T:16