Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miettisit eroa, niin uskaltaisitko sanoa kumppanillesi että...

Vierailija
02.12.2007 |

" minulla on paha olla, ja olen miettinyt avioeroa. Suhteemme on mielestäni tällä hetkellä siinä määrin huolestuttavassa tilassa, että ellemme tee asialle jotain, pelkään pahoin, että eroaminen tulee ratkaisuksi.

En kuitenkaan haluaisi erota, vaan työskennellä suhteemme eteen, sillä pidän sinusta ja meillä on lapsia, jotka erosta kärsisivät. Lisäksi vaikka emme eroaisi, minusta tuntuu, että lapsille meidän riitelymme on pelottavaa. En osaa kuitenkaan yksin asioita muuttaa, ja toivoisin, että voisimme yhdessä tähän asiaan paneutua. Jos jatkamme riitelyä tällä tavalla, pelkään, että avioliitto tulee päättymään hyvin ikäviin väleihin, mikä on tuhoisaa jo lastenkin hyvinvoinnin kannalta."

Vai olisiko parempi vain kärsiä?

Tai hankkia kolmas osapuoli, jonka avulla sitten voisikin kammeta itsensä veks tulehtuneen ilmapiirin vallitessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan valitsi lyhemään kaavan eli nosti laakista kytkintä. Kuulema mistään keskusteluista ei olisi apua, hän on jo yrittänyt aivan tarpeeksi (mulle hiiskahtamattakaan, että on paha olla). Kannatan lämpimästi sitä, että se, jolla on paha/pahempi olla, avaa keskustelun jo ennen kuin mitta on tullut piripintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minusta vähän sääli. Siis kun eihän sillä miehellä ole mitään mahista parantaa asioita, kun toinen vain on hiljaa ja kärsii.

Vierailija
4/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai uskaltaisin. Mikä siinä on pelottavaa?

Vierailija
5/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan riidan jälkeen löysin miehen autotallista ovet kiinni pakokaasusavuissa. Eikä ollut edes paha riita. Kyllä alkoi ahdistaa!!! Puhuimme asiasta ja mies sanoi, ettei uhkaile itsemurhalla jos minä en uhkaile erolla... Tosi paskamaista!

Vierailija
6/6 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on parantunut kun mies tajusi, että oikeasti ero on tulossa jos tilanne ei muutu, mutta kyllä on ahdistavaa kun en uskalla sanoa, että en ole vieläkään onnellinen ja en pidä eroa mahdottomana ajatuksena.. Mies luulee luultavasti, että kaikki on nyt hyvin. En voi varmasti ikinä unohtaa sitä kun aina kun mies lähti ulos mun oli pakko mennä katsomaan, ettei se tee mitään tyhmää... Pelottavaa!

t:9