Mitä tekisit, jos saisit tietää miehelläsi olleen yli vuoden ajan suhde toisen naisen kanssa?
Kommentit (24)
vaikka raskaana olen minäkin ja lapsia on ennestäänkin jo monta.
Vai onko naiset niin sinisilmäisiä vai eivätkö vaan halua tietää asiasta?
Kun omatunot alkaa välillä soimata voi syyttää työstressiä tmv.
hän kun on töissä miesvaltaisessa työpaikassa, missä ei juurikaan ole edes aikaa ruokataukoihin, ja kaiken vapaa-aikansa kotona.
Emme eronneet olisi varmaan pitänyt, koska en pysty antamaan anteeksi.
Vastenmielistä niin vastenmielistä...
Epäilemättä ajallaan kokoaisin kuitenkin itseni ja lopettaisin liiton.
itseni, en voisi sitä tuskaa kestää.
mieheni on minulle ilma, jota hengitän. Hän on kaikkeni, maailmani. Jos se paljastuisi valheeksi, ei minulla olisi syytä elää.
23
Vierailija:
itseni, en voisi sitä tuskaa kestää.
Näytinkin exälle. Oli luultavasti pettänyt n. 3 kk, joten ei sillä määrällä väliä ole.
ehkä kohauttaisin olkia ja sit jatkettais kuin ennen.
että sellainen mies on tullut otettua, jolla ei ole edes pokkaa jättää
Toiseksi alkaisin tuhoamaan miehen elämää ja sopivassa kohdassa ottaisin eron.
Eihän mies opi mitään, jos vaimo jättää hänet kun miehellä on uusi kumppani odottamassa! Ensin pitää aina hoitaa se ylimääräinen pois kuvioista ja vasta sitten näpäyttää miestä!
onnistuu näköjään perheen tietämättä hyvin kun mies on työkseen jatkuvasti reissun päällä. Isäni teki näin. Äitini otti eron. Itse en ole isälleni antanut anteeksi vieläkään (4 v kulunut), sillä hänhän ei valehdellut vain äidilleni vaan myös meille lapsille.
kiljuisin ja huutaisin
sitten yrittäisin varmaan kuunnella selitykset
jonka jälkeen toteaisin joka tapauksessa, että paskat selitykset
jonka jälkeen ehkä paatuneena jatkaisin avioliittoa
jonka jonkun ajan jälkeen katkaisisin kuitenkin
toivottavasti ei tule eteen tällainen, kun kerran en siitä kunnialla selviäsi
23 kärsii vahvasta läheisriippuvuudesta, joka tosin on hoidettavissa.
Itselleen saa toki tehdä mitä vaan, mutta jos lapsensa tekee äidittömäksi vain siksi, että isi osoittautui paskaksi aviomieheksi, niin VOI VOI!
Mies piti avioliiton ulkopuolista suhdetta vähän yli vuoden ennen kuin kertoi vaimolleen, että aikoo lähteä. Heidän tapauksessaan mitään ei ollut tehtävissä, sillä mies oli päättänyt lähteä tämän toisen naisen luokse. Ystäväni olisi halunnut vielä paikata avioliittoaan.
Nyt kun tuosta kaikesta on vuosi aikaa, niin ystävänikin myöntää, että onneksi avioliitto päättyi, sillä luottamuksen rakentaminen uudelleen olisi ollut todella vaikeaa.
Ja takaisin sisään ei tarvitse enää tulla.
lapset pieniä ja ollaan aika riippuvaisia toisistamme käytännön jutuissa, kummallakin epäsäännöllinen työ ja lasten huoltamisesta tulisi isoja vaikeuksia molemmille jos erottaisiin.
Vaikealta kyllä tuntuisi jatkaakaan, jos vuoden mittainen suhde paljastuisi.